UWAGA - dlaczego trzeba przekształcić profil w stronę:
Ponieważ profile na Facebooku stworzono z myślą o osobach prywatnych i nie są one przystosowane do potrzeb firm. Strony oferują zdecydowanie bogatszy wachlarz funkcji dla organizacji, firm, marek i osób publicznych.
Co więcej, zgodnie z obowiązującym na Facebooku Oświadczeniem dotyczącym praw i obowiązków
z profilów mogą korzystać wyłącznie osoby prywatne. Jeżeli nie przekształcisz profilu w stronę, ryzykujesz trwałą utratę dostępu do profilu i wszystkich swoich treści.
Informujemy, że gdy przekształcisz profil w stronę, Twoje zdjęcia profilowe zostaną przeniesione, a
wszyscy znajomi zostaną automatycznie dodani jako osoby, które lubią Twoją stronę. Żadne inne treści nie zostaną przeniesione na Twoją nową stronę!
Informacje - o potrzebie posiadania strony Firmowej na Facebook:
Przeciętny człowiek coraz więcej czasu spędza w Internecie, w tym na portalach społecznościowych, z których najpopularniejszy jest obecnie Facebook.
Facebook, w skrócie zwany FB, to największy na świecie serwis społecznościowy. Umożliwia zakładanie darmowych kont, w ramach których użytkownicy dzielą się informacjami, linkami, tworzą galerie zdjęć, zamieszczają filmy i udzielają się na forach dyskusyjnych. Prawdziwą furorę robią też na FB różnego rodzaju aplikacje, w tym gry, poradniki i konkursy. Użytkownicy mają także do dyspozycji platformę, dzięki której sami mogą tworzyć własne aplikacje.
Facebook posiada obecnie ponad 500MLN użytkowników!
W Polsce na dzień 21.01.2011 mówi się o liczbie 5MLN użytkowników w tym około 46% to osoby w wieku od 18 do 25 lat. Naturalnym jest zatem, że wiele firm podąża za klientami i zakłada strony firmowe na tym portalu. Strony firmowe w porównaniu z profilem posiadają świetne narzędzia do generowania raportów o fanach naszej strony firmowej, jak: wiek, region, płeć itp. Oczywiście ze względów bezpieczeństwa nie są to dane szczegółowe a jedynie informacje zbiorcze!
Główne zalety posiadania strony firmowej na Facebook:
- Wirusowy charakter Facebook
Użytkownik dzieli się zgromadzonymi informacjami, przez co wszystkie elementy widoczne są nie tylko na jego tablicy (podstawowym widoku FB) ale i na tablicach wszystkich jego znajomych. Dzięki temu informacje rozprzestrzeniają się bardzo szybko. To właśnie nazywamy wirusowym charakterem Facebook.
- Ogromny zasięg
Nie sposób przecenić znaczenie serwisu, skoro pod względem liczby odwiedzin Facebook w skali globalnej przegrywa tylko z Google, a wyprzedza YouTube. Czy nie warto, by firma pojawiła się tam, gdzie przebywa aż tylu jej potencjalnych klientów? Facebook prócz zakładania kont indywidualnych pozwala na tworzenie stron firmowych, społeczności i znanych osób. Tworząc stronę swojej firmy wybieramy z pośród 3 kategorii:
- Lokalne
- Marka, Produkt lub Organizacja
- Artysta, zespół lub osoba publiczna
- Podstawowe informacje o firmie
Każda strona firmowa na facebook posiada kilka informacji na temat firmy - nazwę, stronę internetową, branżę, w której działa, podstawową ofertę itd. Warto pomyśleć nad odpowiednim avatarem - najlepsze jest takie zdjęcie profilowe, które będzie dobrze wyglądało w dużym rozmiarze, ale będzie czytelnie również jako mała, przycięta grafika widoczna przy każdym komentarzu firmy. Można wykorzystać różne zakładki, takie jak: Wydarzenia, Filmy czy Linki oraz stworzyć kilka galerii zdjęć. Warto też dodać zakładka "Pytanie" pozwalająca przeprowadzić sondę albo zadać pytanie użytkownikom. Czy też ostatnio bardzo popularna "Opinie" gdzie użytkownik gwiazdkami i komentarzem ocenia firmę. Wszystkie te opcje można włączyć lub wyłączyć w każdej chwili istnienia strony firmowej!
- Skuteczne działania marketingowe firmy na Facebooku
Na sam koniec pozostaje już tylko prowadzenie konwersacji z potencjalnymi klientami, zachęcanie ich do udziału w dyskusjach, organizowanie konkursów. Pamiętajmy o tym, że tylko żywa (taka, na której coś się dzieje) i atrakcyjna strona zachęci użytkowników do odwiedzania jej.
Administrator strony firmowej (możemy mianować ich kilku) widzi zakładkę "Marketing", a w niej "Poinformuj swoich fanów" (pozwala na import listy kontaktów do FB oraz wyszukiwanie potencjalnych fanów) czy też "Reklama na Facebooku". Po za tym pod każdym opublikowanym postem ma podsumowanie tak zwanych wrażeń - są to wyświetlenia danej wiadomości. Trzeba pamiętać, że informacja ta nie jest wyświetlana tylko dla naszych fanów, ale przy interakcji z użytkownikiem widzą ją jego wszyscy znajomi - tak wracamy do wirusowego charakteru Facebook
Generalnie, jeżeli prowadzisz firmę związaną z:
- rozrywką
- sposobem życia
- usługami
- stylem
i ludźmi w wieku od 16 do 35 lat,
to strona firmowa na Facebook jest dla Ciebie idealnym narzędziem promocji!
Co bardzo ciekawe i ważne, przy dobrym zarządzaniu stroną firmową na Facebook jest ona jedną z najtańszych i najbardziej efektywnych kanałów promocji!
Usługa - licytowana na aukcji:
- Zmiana profilu na stronę
- Automatyczne przeniesienie
- Wszystkich zdjęć profilowych
- Zamiana wszystkich znajomych na fanów strony
- Umieszczenie przycisku "Lubię to!" na stronie www
- Umieszczenie pola "Znajdź nas na Facebooku" - Like Box fanów oraz stream (aktualności)
- Indywidualna konsultacja dotycząca strategii działania i promocji
- 4 tygodnie prowadzenia strony fanów
- Gwarancja 3 miesięcznego supportu strony fanów
- Podłączenie do strony skryptu facebook (Graph API)- ułatwiającego pobieranie podstawowych informacji o stronie
- Ppodłączenie do strony www google analitycs
Wystawiamy
Faktury VAT, cena podana na aukcji, jest ceną
brutto, zawiera
23% VAT!Nasza firma zajmuje się również budową i obsługą rozbudowanych portali internetowych.
Kontakt - prosimy o kontakt przed wzięciem udziału w licytacji:
Professional IT
Agencja Usług Teleinformatycznych
40-061 Katowice, ul. Andrzeja 11
nip: 634[zasłonięte]239-54
konto bankowe:
50 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 468947
Portfolio - poznaj nasze prace:
Prowadzimy strony firmowe
Rozwijamy strony
Wybrane Projekty
PHU Prodom
www.phu-prodom.pl
Design: Noble & Ciubas
Programista: Ciubas
język witryny:
Stomia - Stomicy.org
www.stomicy.org
Design: Ciubas
Programista: Ciubas
język witryny:
Gimnazjum w Lubinie
www.gim3lubin.pl
Desing: Kacper & Ciubas
Programista: Kacper
język witryny: