Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie.
OK
Polityka Prywatności
Zaakceptuj i zamknij X
DARMOWE ARCHIWUM ALLE
Strona główna
Kategorie
Kontakt
Szukaj:
Archiwum Alle
>
Gry
>
Komputerowe PC
>
Role Playing (RPG)
>
RPG
FABLE PL + COMBAT MISSION: SHOCK FORCE PL + GUMBOY
30-05-2012, 14:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz:
9.99
zł
Użytkownik
Barsog5
numer aukcji:
2339378421
Miejscowość
Wysyłka
Wyświetleń:
41
Koniec:
21-05-2012, 11:41
Dodatkowe informacje:
Stan:
Używany
Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.
Zapraszam również na inne moje aukcje.
Sprzedaję na nich WIELE INNYCH GIER !!!
_
WARTO, BO ZAMAWIAJĄC KILKA PRODUKTÓW ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ !!!
FABLE: Zapomniane Opowieści PL (polska wersja)
- Fable: The Lost Chapters to cRPG, na który PeCetowi gracze czekali od dawna i który powstał w oparciu o pierwowzór rodem z Xboxa, Fable. Developingu gry również w tym wypadku podjęli się ludzie z Lionhead Studios, dodając w wersji na komputery osobiste m.in. nowe zadania, potwory lokacje, części fabuły, opcjonalne misje, zaklęcia, zbroje i bronie, optymizując grafikę oraz zwiększając możliwości dostosowywania zachowań naszej postaci do życia.
Fable: The Lost Chapters rzuca nas w świat Albionu, świat, w którym wszelkie podejmowane przez prowadzoną postać decyzje wpływają nie tylko na nasze umiejętności, wygląd czy moralność. Wpływają one również na całe nasze otoczenie - każda osoba, którą uleczymy, czy każdy potwór którego zabijemy odmieni Albion na zawsze. To właśnie w naszej mocy jest określenie drogi życiowej bohatera, począwszy od lat dziecięcych, poprzez dorosłość, aż po dostojną starość. I to właśnie od naszych poczynań zależy, czy nasza postać będzie opiewana w legendach czy też zagubi się w mrokach pamięci ludzkości, nie warta nawet jednej wzmianki. Wśród takich wyborów znajduje się także wybór ściezki moralności - to gracz decyduje czy bohater zostanie praworządnym mieszkańcem Albionu czy też może przejdzie na stronę zła i będzie siać postrach wśród swoich ziomków.
Oprócz rezultatów akcji i decyzji podejmowanych przez prowadzoną przez nas postać, odbijających się na okolicznej ludności czy też świecie, odnotowujemy też fizyczne zmiany naszego bohatera. Wraz z wiekiem poorana zmarszczkami twarz może świadczyć o naszej mądrości, natomiast blizny pozostałe po wielu walkach wzbudzą respekt u naszych rozmówców, jak również potężne mięśnie rozbudowane w ciągu aktywnego, pełnego niebezpieczeństw życia. Przenikliwe spojrzenie, zwinne poruszanie się czy otoczka z magicznej energii wokół palców - to wszystko jest wynikiem zaplanowanych (lub nie) wyborów, których nasz bohater kiedyś dokonał. Odbijają się one także na mieszkańcach Albionu, którzy swój stosunek do naszej postaci wyrażają w bardzo różny sposób, począwszy od entuzjastycznego powitania, poprzez kpiny, drżenie ze strachu czy panikę. Zdarzyć się może jednak, iż osobnik płci przeciwnej jest tak zainteresowany naszym bohaterem, że może to przerodzić się we flirt.
Podczas rozgrywki należy skupić się na ulepszaniu i doskonaleniu trzech głównych atrybutów naszej postaci - Siły, Umiejętności oraz Woli. Siła jest najważniejszym atrybutem fizycznym. To właśnie od niej zależy jak dużo możemy unieść oraz jak wiele obrażeń możemy zadać wrogom w bezpośrednim starciu. Atrybut Umiejętność odbija się na naszych zdolnościach walki na odległość, czyli używaniu broni miotanych. Umiejętne korzystanie z łuków i tym podobnych broni, jest najtrudniejsze do nauczenia, jednak gdy osiągniemy w tym mistrzostwo, wrogowie dwa razy zastanowią się nim nas zaatakują. Wola to po prostu zdolność korzystania z mocy magicznych. Gracz ma spory wybór szkół magicznych, w których może się specjalizować. Niektóre z nich są bardzo przydatne w walce w zwarciu, inne ukazują swą moc gdy stoimy w pewnej odległości od celu. Umiejętne połączenie rozwoju tych 3 atrybutów owocuje wykształceniem postaci, jaka nam się zamarzy. Jednak aby zostać prawdziwym bohaterem, przez duże B, należy podejmować się wykonania coraz bardziej wyszukanych misji zlecanych przez mieszkańców Albionu. Zadania te są nie do wykonania przez zwykłych ludzi, a czasami wydają się niemożliwie do wykonania nawet przez najpotężniejszych Bohaterów, dlatego też przed zdecydowaniem, czy podejmiemy się jednego z nich, dobrze jest przeanalizować, czy prowadzona przez nas postać temu sprosta. Jeśli jednak misja zostaje zwieńczona sukcesem, wzrasta nasza sława i doświadczenie, czyli wykonujemy jeden mały krok na drodze do stania się żywą legendą świata Albionu.
Wspomniany wcześniej wybór zła lub dobra, również odbija się na naszym wyglądzie zewnętrznym. Jeśli zabijamy strażników, kupców czy wieśniaków otrzymujemy punkty Złej Reputacji, co przekłada się przykładowo na wyrastanie rogów czy przyciąganie uwagi robactwa. Z drugiej strony, gdy ratujemy kupców i wieśniaków przed potworami dostajemy punkty Dobrej Reputacji, dzięki czemu stajemy się „chodzącym dobrem”, z promieniującymi oczami. Jednym słowem, wszystko co zrobimy w Fable: The Lost Chapters prędzej czy później znajdzie odbicie w nas samych, zarówno we wnętrzu jak i na zewnątrz, oraz w świecie Albionu.
Rozsądne wymagania sprzętowe:Pentium 4 1.4 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 3 GB HDD
COMBAT MISSION: SHOCK FORCE PL (polska wersja)
- Combat Mission: Shock Force to kontynuacja znanej serii gier strategicznych, rozgrywanych w trójwymiarowym środowisku w systemie WEGO (czas rzeczywisty z wymuszoną pauzą), do tej pory koncentrujących się na okresie drugiej Wojny Światowej. Tym razem programiści ze studia Battlefront zdecydowali się zerwać z tradycją i przenieśli akcję w czasy teraźniejsze. Dokładnie do roku 2008 na tereny Syrii.
Na tym nie koniec zmian. Autorzy opracowali nowy silnik CMx2, który umożliwił realizację wielu pomysłów wcześniej niewykonalnych. Udało się zachować to co najlepsze w poprzednich tytułach serii (filozofię, dbałość o szczegóły, realizm) oraz dodać nowe elementy niemożliwe do realizacji osiem lat temu (na przykład w zakresie grafiki: wysoka jakość detali, dynamiczne oświetlenie, dym, kurz, dokładna animacja postaci).
Najważniejsza zmiana wprowadzona w CMSF to relatywne dostrzeganie jednostek (relative spotting), zamiast absolutnego spostrzegania (które fani Combat Mission swego czasu ochrzcili Borg-spottingiem), charakterystycznego dla poprzednich części serii, a także zdecydowanej większości innych gier uzurpujących sobie prawo do miana "strategicznych". Nie wnikając w szczegóły relatywne spostrzeganie polega na tym, że gracz, po zaznaczeniu jednostki, widzi tylko to, co może spostrzegać ta jednostka, np. tylko tego wroga, którego ona może widzieć. Znaczącą nowością - powiązaną w dużym stopniu z relatywnym spostrzeganiem - jest także system łączności C2 (command & control - dowodzenie i kontrola). Informacja o wykrytym nieprzyjacielu nie jest natychmiast przekazywana do pozostałych jednostek sojuszniczych ale jest powoli transmitowana do nich kanałami dowodzenia i kontroli, dostępnymi dla twoich żołnierzy (sygnałami ręcznymi, krzykiem, radiem,itp.).
W trakcie rozgrywki dowodzimy Stryker Brigade Combat Team (czyli piechota zmechanizowana, której podstawowym pojazdem bojowym jest rodzina kołowych bojowych wozów piechoty Stryker). Jest to nowoczesna jednostka amerykańskiej armii, dysponująca całkiem dużą siłą uderzenia, ale wciąż potrzebująca wsparcia w większych akcjach. Dlatego też w niektórych scenariuszach pod nasze rozkazy trafiają jednostki Heavy Brigade Combat Teams (pododdziały czołgów Abrams i piechoty zmechanizowanej na gąsienicowych bwp M2 Bradley), a czasami nawet dostajemy wsparcie lotnictwa i artylerii.
Kolejna ze znaczących zmian dotyczy sposobu prezentacji oddziałów. Mamy teraz do czynienia ze skalą 1:1, co oznacza, że jeśli w oddziale mamy np. dziewięciu żołnierzy to każdy z nich jest modelowany indywidualnie.
Ostatnią zmianą jest dodanie śladowo/szczątkowo dynamicznej kampanii, składającej się z szeregu scenariuszy, nakładających na gracza obowiązek realizacji określonych celów. Ci, których nie bawi uczestniczenie w kampanii, mogą skorzystać z pojedynczych scenariuszy lub opcji Qiuck Battle, która została niestety pozbawiona możliwości dokonywania "zakupów" jednostek przed bitwą i generatora losowych map.
Rozsądne wymagania sprzętowe:Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows XP
+
GUMBOY TOURNAMENT 1.8 PL (polska wersja)
Gry ORYGINALNE na płycie DVD, dodatek do cd-action nr 156
Wysyłka listem ekonomicznym (3zł) i listem priorytetowym (4zł) tylko na odpowiedzialność kupującego. Jest to przesylka nierejestrowana. Nie odpowiadam za niedostarczenie takiej przesylki.
DANE POTRZEBNE DO SFINALIZOWANIA TRANSAKCJI (numer konta itp.) BĘDĄ DOŁĄCZONE DO MAILA KTÓRY OTRZYMASZ OD ALLEGRO PO WYGRANIU AUKCJI!!!
Zapraszam do licytacji!!!