Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Fable II pl/xbox360/używana/stan idealny/warszawa

27-02-2012, 19:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 40 zł     
Użytkownik Karinnna
numer aukcji: 2081500620
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 29   
Koniec: 09-02-2012 13:05:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Polska
Granice wiekowe: Dla dzieci, Dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

FABLE II

UŻYWANA

POLSKA WERSJA JĘZYKOWA

STAN IDEALNY

na terenie Warszawy przesyłka do uzgodnienia możliwy odbiór własny

kom. - 509 [zasłonięte] 791

Fable 2 jest kontynuacją słynnej gry z gatunku cRPG, stworzonej przez elektroniczno-rozrywkowego mistrza w osobie Petera Molyneuxa. Demiurg ów przygotował sequel specjalnie z myślą o stacjonarnej konsoli Xbox 360, podobnie zresztą jak część pierwszą dla platformy Xbox pierwszej generacji.

Fable 2 jest kontynuacją słynnej gry z gatunku cRPG, stworzonej przez elektroniczno-rozrywkowego mistrza w osobie Petera Molyneuxa. Demiurg ów przygotował sequel specjalnie z myślą o stacjonarnej konsoli Xbox 360.

Scenariusz ponownie przenosi nas do fantastycznego Albionu, przypominającego nieco Anglię. Tym razem jednak akcja toczy się mniej więcej pięćset lat później. Upływ czasu widać przede wszystkim w budownictwie, ubiorach i uzbrojeniu (w użyciu jest np. broń palna), chociaż zmianie uległo również chociażby prawo. Generalnie wirtualne uniwersum nie przypomina już europejskiego średniowiecza, lecz raczej epokę podbojów kolonialnych.

Rozgrywkę rozpoczynamy jako mieszkaniec ulicy, ale dzięki wykonywanym zadaniom i odrobinie szczęścia pniemy się coraz wyżej w społecznej hierarchii. Nasza postać (kobieta lub mężczyzna) starzeje się wraz z upływem lat, może wstąpić w związek małżeński i dochować się licznego potomstwa etc. Jeśli protagonista posiada dzieci, to spoczywa na nim obowiązek ich wychowania – oczywiście prawy bohater ma inne oddziaływanie pedagogiczne, niż przesiąknięty złem awanturnik.

Ważnym elementem gry jest towarzyszący bohaterowi pies, zastępujący mapę i HUD-a. Podąża on przed nami i jest przewodnikiem – szczeka, gdy coś znajdzie albo wyczuje zagrożenie. Innym ciekawym rozwiązaniem jest całkowita rezygnacja ze śmierci – w Fable 2 nie można zginąć: po przegranej walce na twarzy postaci pojawiają się blizny, które mają potem wpływ na to, jak postrzegają nas inni.