Przedmiotem aukcji jest:
Centrala sterująca nowa do napędu FAAC SPRINT-MILORD do bramy przesuwnej.
Przy wpłacie na konto wysyłka GRATIS!!!
TYLKO TERAZ MEGA OFERTA CENOWA
JEŻELI TWOJA CENTRALA ULEGŁA USZKODZENIU ZADZWOŃ MOżE DA SIĘ NAPRAWIĆ
IDEALNE ROZWIĄZANIE DLA TWOJEJ BRAMY
SPECYFIKACJA
Napięcie zasilania - 230V lub 115V
Pobór mocy: -15W
Maksymalne obciążenie silnika:- 600W
Maks. pobór prądu przez akcesoria: - 500 mA
Temperatura otoczenia: -20°C +55°C
Logika pracy: Automatyczna/manualna
Czas pauzy 3 poziomy
Wejścia: Open A/ Open B/ Stop/ wyłączniki na wejściu/ wyłączniki na wyjściu/fotokomórki/ zasilanie
Wyjścia Zasilanie akcesoriów 24V dc/ lampa ostrzegawcza/ silnik
Szybkozłącze: Szybkozłącze do odbiorników wewnętrznych Fax/ enkoder
Programowane funkcje: Logiki pracy / czas pauzy/sprzęgło/praca z enkoderem/ logiki bezpieczeństwa/ funkcja CONDO
Czas otwarcia / zamknięcia: 120 sek.
Wymiary: 145x 105 mm
Na aukcji kupujesz :
- -CENTRALĘ STERUJĄCĄ NAPĘDEM FAAC SPRINT MILORD - 1 SZT
- -Karta gwarancyjna 12-miesiący
- - Istnieje możliwość naprawy zepsutej centrali
W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny Oferujemy fachową poradę techniczną. Wysyłki realizujemy następnego dnia roboczego po wylicytowaniu przedmiotu. Przed licytacją proszę DOBRZE PRZECZYTAĆ OPIS, NIE BĘDZIEMY ODWOŁYWALI OFERT !!! PODANA CENA JEST CENĄ BRUTTO!!
Kontakt
Pracujemy 7 dni w tygodniu.
www.kubantol.pl
Telefon: 513 [zasłonięte] 971
Telefon: 509 [zasłonięte] 367
Telefon: 22[zasłonięte] 30
FAX: (22)[zasłonięte]435 58
E-mail: [zasłonięte]@op.pl
GG: 16[zasłonięte]288
Informacja
Kupując produkty renomowanej firmy nie muszą się Państwo obawiać, że za rok czy dwa firma zmieni nazwę i nie pozostanie po niej żaden ślad. Pamiętajmy napędu nie kupujemy co miesiąc tylko raz na wiele lat. Tylko produkt markowy da Państwu zadowolenie i gwarancje niezawodności oraz w razie awarii serwisowanie i dokupienie uszkodzonej części.
Reklamacje
Przeczytaj zanim podpiszesz odbiór przesyłki! Szanowny kliencie !!! Przy odbiorze przesyłki przed podpisaniem odbioru klient zobowiązany jest do sprawdzenia czy opakowanie (karton/krata) nie jest uszkodzone z zewnątrz oraz do otworzenia przesyłki w obecności kuriera i sprawdzenia czy nic wewnątrz opakowania nie zostało uszkodzone !!! Jeżeli tak, musza państwo wypełnić protokół reklamacyjny (posiada go kurier, jeżeli powie ze nie posiada protokołu proszę sporządzić protokół na kartce, kurier musi sie na niej czytelnie podpisać!!!), który aby egzekwować wymianę sprzętu na wolny od uszkodzeń. Państwo jako nasi klienci musza wypełnić wraz z kurierem i przesłać emailem ([zasłonięte]@op.pl) do nas w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej. Nie sprawdzenie przesyłki tak z zewnątrz jak i wewnątrz przed podpisaniem odbioru skutkować będzie nie uwzględnieniem reklamacji przez nasza firmę !!! W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów z kurierem pozostajemy do państwa dyspozycji.