Nazwa produktu: FEAR 2: Project Origin
Dystrybutor: CD Projekt
Rodzaj: akcja
Platforma: PC
Cena detaliczna: 29,90 PLN
Premiera: 13 luty 2009
Wersja językowa: polska/kinowa
Wymagania: Procesor P4 2.8GHz (3.2GHz dla Visty)/Athlon 64 3000+ (3200+ dla Visty), Karta graficzna z 256MB (SM 2.0b), zgodna z DX9. NVidia 6800 lub ATI X700, 1GB RAM (1.5GB dla Visty), 12GB HDD, Windows XP SP2/Vista SP1, DirectX: 9.0c, Karta dźwiękowa z obsługą DX9.0c, Napęd DVD, Internet - szerokopasmowe łącze
F.E.A.R. 2: Project Origin to sequel jednej z najlepszych, obsypanej nagrodami strzelanki 2005 roku. Dość powiedzieć, że F.E.A.R. Otrzymał rekomendację pisma CD-Action (ocena 9/10), ocenę 92% od serwisu Gry-Online.pl i 9.1/10 w portalu Wirtualna Polska. Został także wyróżniony prestiżowymi nagrodami Najlepsza Gra Roku od serwisu GameSpy oraz IGN.
Nowa część jest także powrotem znanej marki do nazwy, która do niedawna była jeszcze znana jako Project Origin. Akcja F.E.A.R. 2: Project Origin rozpoczyna się na krótko przed zakończeniem historii przedstawionej w F.E.A.R. Pewien oddział sił specjalnych odbywa rutynową misję na przedmieściach Auburn, gdy nagle tajemnicza eksplozja wstrząsa posadami miasta.
Alma, dziewczynka o nadprzyrodzonych zdolnościach i pragnieniu zemsty, wyładowuje swój gniew wprowadzając na ulice Auburn istny chaos. Wspomniany oddział musi pokonać armię przeciwników i nadnaturalne istoty, które stoją na drodze do powstrzymania Almy i odkryć prawdziwe źrodło horroru...
Deweloper gry, firma Monolith Productions, część grupy Warner Bros. Entertainment, jest twórcą m.in. Condemned: Criminal Origins, F.E.A.R., serii No One Lives Forever i Tron 2.0.
- Prawdziwy sequel jednej z najlepszych i najbardziej przerażających gier gatunku FPS.
- Nowi przeciwnicy z najgorszych koszmarów.
- System stronnictw, który tworzy nowych wrogów postaci gracza i... konflikty między samymi wrogami!
- Naładowana adrenaliną ciągła akcja, zarówno w pomieszczeniach, jak i na otwartych ulicach miasta.
- Walka w miejskim otoczeniu z wykorzystaniem przewagi otoczenia zarówno przez gracza, jak i jego wrogów...
- System interakcji z otoczeniem pozwala zmieniać poziomy gry do potrzeb bohatera gracza.
- Znakomity model zniszczeń w każdym szczególe.
- Bliska ideału sztuczna inteligencja przeciwników. Napotykane istoty zachowują się realistycznie i używają taktyki zespołowej.
- Możliwość zwolnienia czasu, by rozprawić się z przeważającymi siłami wroga.
- Jeszcze bardziej dopracowany tryb gry wieloosobowej.