Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EYETRACKING WEB USABILITY Nielsen, Pernice

29-06-2015, 19:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 342.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5407689610
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 29-06-2015, 19:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]63078, 978[zasłonięte][zasłonięte]14983, 978[zasłonięte][zasłonięte]00682, 978[zasłonięte][zasłonięte]64733, 978[zasłonięte][zasłonięte]45961, 978-[zasłonięte][zasłonięte]63078, 978-[zasłonięte][zasłonięte]14983, 978-[zasłonięte][zasłonięte]00682, 978-[zasłonięte][zasłonięte]64733, 978-[zasłonięte][zasłonięte]45961
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Eyetracking Web Usability (Voices That Matter)

PRODUCT DETAILS:
Author: Jakob Nielsen, Kara Pernice
Language: English
Publisher: New Riders
Publication Date: 4 Dec 2009
Dimensions: 17.1 x 2.3 x 23.2 cm
Format: Paperback
Pages: 456
Condition: NEW
Product_ID: ACB149D364

Eyetracking Web Usability is based on one of the largest studies of eyetracking usability in existence. Best-selling author Jakob Nielsen and coauthor Kara Pernice used rigorous usability methodology and eyetracking technology to analyze 1.5 million instances where users look at Web sites to understand how the human eyes interact with design. Their findings will help designers, software developers, writers, editors, product managers, and advertisers understand what people see or don't see, when they look, and why. With their comprehensive three-year study, the authors confirmed many known Web design conventions and the book provides additional insights on those standards. They also discovered important new user behaviors that are revealed here for the first time. Using compelling eye gaze plots and heat maps, Nielsen and Pernice guide the reader through hundreds of examples of eye movements, demonstrating why some designs work and others don't. They also provide valuable advice for page layout, navigation menus, site elements, image selection, and advertising. This book is essential reading for anyone who is serious about doing business on the Web.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


HOMEPAGE USABILITY: 50 WEBSITES DECONSTRUCTED

WEBS OF INFLUENCE: PSYCHOLOGY OF ONLINE PERSUASION

100 THINGS EVERY DESIGNER NEEDS TO KNOW ABOUT ...

DON'T MAKE ME THINK Steve Krug

DON'T MAKE ME THINK! Steve Krug

MOBILE USABILITY Jakob Nielsen, Raluca Budiu