Na tej aukcji proponujemy Państwu expresową usługę profesjonalnej naprawy, odblokowania dysku twardego Seagate oraz Maxtor pochodzącego z tzw. Czarnej serii:
Poniżej najcześciej spotykane modele dysków z wadliwym Firmware:
Barracuda
7200.11 - Firmware(AD14, SD15, SD16, SD17, SD18, SD19 ,SD81)
- ST[zasłonięte]35003AS,ST[zasłonięte]35006AS,ST[zasłonięte]35008AS
- ST[zasłonięte]37503AS,ST[zasłonięte]37506AS,ST31[zasłonięte]340AS,ST[zasłonięte]36405AS,ST[zasłonięte]36403AS
- ST31[zasłonięte]341AS,ST31[zasłonięte]333AS,ST[zasłonięte]36403AS,ST[zasłonięte]36406AS,
- ST[zasłonięte]33206AS,ST[zasłonięte]33208AS,ST[zasłonięte]31608AS
7200.12
- ST[zasłonięte]31603AS, ST[zasłonięte]32503AS, ST[zasłonięte]33204AS, ST[zasłonięte]35004AS, ST[zasłonięte]35004AS, ST[zasłonięte]37505AS, ST31[zasłonięte]528AS,
ST[zasłonięte]35004AS, ST31[zasłonięte]520AS, ST31[zasłonięte]541AS, ST32[zasłonięte]542AS
ES.2
- ST[zasłonięte]32503NS,ST[zasłonięte]35003NS, ST[zasłonięte]37503NS,ST31[zasłonięte]340NS
Aby sprawdzić czy posiadacie Państwo dysk z czarnej serii prosimy o pobranie ze strony producenta programu DriveDetect
Jesli macie Państwo problem z ustaleniem czy dany dysk należy do czarnej serii i wymagana jest naprawa oraz wgranie nowego firmware prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny - 601 [zasłonięte] 946
Typowe objawy :
- dysk nie jest wykrywany przez BIOS
- dysk wykrywany w BIOS-ie ale system nie startuje
- dysk wykrywany z zerową pojemnosćia
Gwarantujemy ze naprawa jest 100 % bezpieczne dla dysku i nie powoduje utraty danych ani gwarancji na dysk.
Pracujemy tylko na profesjonalnym sprzęcie !
Jesteśmy profesjonalną firmą świadczącą usługi w zakresie odzyskiwania danych z każdego typu uszkodzeń i mamy wieloletnie doświadczenie w pracy z dyskami oraz
Jeśli macie Państwo problem z dyskiem prosimy o kontakt .
Analiza nośnika danych jest gratis !!!
Wybranie opcji KUP TERAZ jest jednocześnie oświadczeniem że jesteście Państwo właścicielami lub osobami uprawnionymi do dysponowania dyskiem oraz danymi na nim zawartymi.
Procedura:
Naprawa, odblokowanie dysku wymaga dostarczenia nośnika do naszej firmy.
Po opłaceniu usługi dysk jest odsyłany do Państwa.
Kupujący pokrywa koszty transportu w obie strony czyli do nas i od nas !
Zalecamy wysyłanie dysku z opcją OSTROŻNIE SZKŁO
W przypadku dostarczenia dysku osobiście do naszej firmy usługę wykonujemy od reki !!!
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług !
Kontakt : 601 [zasłonięte] 946