Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EXPERIENTIAL MARKETING Bernd Schmitt

25-10-2014, 5:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 109.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4640196483
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-10-2014 05:05:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54192, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16363, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75648, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73015, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63740, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54192, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16363, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75648, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73015, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63740

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Experiential Marketing: How to Get Customers to Sense, Feel, Think, ACT, R

EXPERIENTIAL MARKETING Bernd Schmitt

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Bernd H. Schmitt
Language: English
Publisher: Free Press
Publication Date: 2 Jan 2011
Dimensions: 22.9 x 15.2 x 1.7 cm
Format: Paperback
Pages: 304
Condition: NEW
Product_ID: 14516C6369

 

 

Engaging, enlightening, provocative, and sensational are the words people use to describe compelling experiences and these words also describe this extraordinary book by Bernd Schmitt. Moving beyond traditional "features-and-benefits" marketing, Schmitt presents a revolutionary approach to marketing for the branding and information age. Schmitt shows how managers can create holistic experiences for their customers through brands that provide sensory, affective, and creative associations as well as lifestyle marketing and social identity campaigns. In this masterful handbook of tools and techniques, Schmitt presents a battery of business cases to show how cutting-edge companies use "experience providers" such as visual identity, communication, product presence, Web sites, and service to create different types of customer experiences. To illustrate the essential concepts and frameworks of experiential marketing, Schmitt provides: SENSE cases on Nokia mobile phones, Hennessy cognac, and Procter & Gamble's Tide Mountain Fresh detergent; FEEL cases on Hallmark, Campbell's Soup, and Haagen Dazs Cafes in Asia, Europe, and the United States; THINK cases on Apple Computer's revival, Genesis ElderCare, and Siemens; ACT cases on Gillette's Mach3, the Milk Mustache campaign, and Martha Stewart Living; RELATE cases on Harley-Davidson, Tommy Hilfiger, and Wonderbra. Using the New Beetle and Sony as examples, Schmitt discusses the strategic and implementation intricacies of creating holistic experiences for customers. In an intriguing final chapter, he presents turn-around techniques such as "Objective: To Dream," "Send in the Iconoclasts," and "Quit the Bull," to show how traditional marketing firms can transform themselves into experience-oriented organizations. This book will forever change your perception of customers, marketing, and brands -- from Amtrak and Singapore Airlines to Herbal Essences products and Gwyneth Paltrow.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 EMOTIONAL BRANDING Marc Gobe

 CREATING POWERFUL BRANDS Chernatony, McDonald

 THE CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT Bernd Schmitt

 PROFESSIONAL EVENT COORDINATION Silvers

 EXPERIENTIAL MARKETING Shaz Smilansky

 MANAGING THE CUSTOMER EXPERIENCE Smith, Wheeler