Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EXPERIENCE DESIGN Marc Hassenzahl

23-06-2014, 7:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 169.05 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270345760
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 23-06-2014 07:27:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80996, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84504, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10339, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17120, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50819, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80996, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84504, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10339, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17120, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50819

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Experience Design: Technology for All the Right Reasons (Synthesis Lectures on Human-Centered Informatics)

EXPERIENCE DESIGN Marc Hassenzahl

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Marc Hassenzahl
Language: English
Publisher: Morgan & Claypool Publishers
Publication Date: 10 Mar 2010
Dimensions: 0.5 x 18.4 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 100
Condition: NEW
Product_ID: 16AD45A473

 

 

In his In the blink of an eye, Walter Murch, the Oscar-awarded editor of The English Patient, Apocalypse Now, and many other outstanding movies, devises the Rule of Six -- six criteria for what makes a good cut. On top of his list is "to be true to the emotion of the moment," a quality more important than advancing the story or being rhythmically interesting. The cut has to deliver a meaningful, compelling, and emotion-rich "experience" to the audience. Because, "what they finally remember is not the editing, not the camerawork, not the performances, not even the story---it's how they felt." Technology for all the right reasons applies this insight to the design of interactive products and technologies -- the domain of Human-Computer Interaction, Usability Engineering, and Interaction Design. It takes an experiential approach, putting experience before functionality and leaving behind oversimplified calls for ease, efficiency, and automation or shallow beautification. Instead, it explores what really matters to humans and what it needs to make technology more meaningful. The book clarifies what experience is, and highlights five crucial aspects and their implications for the design of interactive products. It provides reasons why we should bother with an experiential approach, and presents a detailed working model of experience useful for practitioners and academics alike. It closes with the particular challenges of an experiential approach for design. The book presents its view as a comprehensive, yet entertaining blend of scientific findings, design examples, and personal anecdotes. Table of Contents: Follow me! / Crucial Properties of Experience / Three Good Reasons to Consider Experience / A Model of Experience / Reflections on Experience Design

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 EXPERIENCE-CENTERED DESIGN Wright, McCarthy

 SERVICE DESIGN Andy Polaine, Lavrans Lrvlie

 SKETCHING USER EXPERIENCES Bill Buxton

 RESEARCH METHODS IN HUMAN-COMPUTER INTERACTION

 TECHNOLOGY AS EXPERIENCE J McCarthy, Peter Wright

 ART AS EXPERIENCE John Dewey