Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EXPERIENCE-CENTERED DESIGN Wright, McCarthy

23-06-2014, 3:35
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 151.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270211593
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 23-06-2014 03:45:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46382, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91459, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63682, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84504, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98122, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46382, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91459, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63682, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84504, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98122

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Experience-centered Design: Designers, Users, and Communities in Dialogue (Synthesis Lectures on Human-Centered Informatics)

EXPERIENCE-CENTERED DESIGN Wright, McCarthy

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Peter Wright, John McCarthy, John M. Carroll
Language: English
Publisher: Morgan and Claypool Publishers
Publication Date: 15 Dec 2009
Dimensions: 23.5 x 0.6 x 19.1 cm
Format: Paperback
Pages: 124
Condition: NEW
Product_ID: 16AD45A449

 

 

Experience-centered design, experience-based design, experience design, designing for experience, user experience design. All of these terms have emerged and gained acceptance in the Human-Computer Interaction (HCI) and Interaction Design relatively recently. In this book, we set out our understanding of experience-centered design as a humanistic approach to designing digital technologies and media that enhance lived experience. The book is divided into three sections. In Section 1, we outline the historical origins and basic concepts that led into and flow out from our understanding of experience as the heart of people's interactions with digital technology. In Section 2, we describe three examples of experience-centered projects and use them to illustrate and explain our dialogical approach. In Section 3, we recapitulate some of the main ideas and themes of the book and discuss the potential of experience-centered design to continue the humanist agenda by giving a voice to those who might otherwise be excluded from design and by creating opportunities for people to enrich their lived experience with and through technology. Table of Contents: How Did We Get Here? / Some Key Ideas Behind Experience-Centered Design / Making Sense of Experience in Experience-Centered Design / Experience-Centered Design as Dialogue / What do We Mean by Dialogue? / Valuing Experience-Centered Design / Where Do We Go from Here?

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.