Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Excel z elementami VBA w firmie, Sergiusz...

12-03-2012, 9:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 46.60 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 2117709780
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 10   
Koniec: 14-03-2012 03:48:11
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Excel z elementami VBA w firmie

Excel z elementami VBA w firmie

Wydawnictwo: Helion


Wykorzystaj potencjał Excela, by Twoja firma odniosła sukces!

  • Jak zaprząc dodatki Excela do tworzenia dokumentacji firmowej?
  • Jak importować pliki z aplikacji zewnętrznych?
  • Jak obsługiwać autofiltry i aktualizować dane?

Excel stał się obecnie niezastąpionym programem biurowym. Niestety, nie wszyscy potrafią wykorzystać drzemiący w nim potencjał, bowiem program ten zwykle uważany jest za trudny do przyswojenia. Praca z nim przynosi jednak odczuwalne korzyści, a stosowanie jego różnorodnych narzędzi i dodatków może sprawić, że niepotrzebne staną się wszystkie wyspecjalizowane programy księgowe. Dodatkowym atutem Excela jest możliwość skojarzenia formantów i formularzy z fragmentami programów napisanych w języku VBA.

"Excel w firmie" w przystępny i jasny sposób pokazuje praktyczne rozwiązania w zakresie prowadzenia bogatej dokumentacji biurowej. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować skoroszyt, zaktualizować poszczególne arkusze, wprowadzić zmiany, stworzyć gotowe dokumenty i zestawienia księgowe, kadrowe i magazynowe. Zawarte w podręczniku przykłady zostały opisane w taki sposób, aby można je było od razu wykorzystać w praktyce lub potraktować jako wzory do tworzenia własnej dokumentacji.
  • Edytor języka Visual Basic
  • Formularze, makra i formanty
  • Instalacja dodatków
  • Przeznaczenie i budowa skoroszytu
  • Importowanie danych z plików innych aplikacji
  • Pobieranie danych z internetu
  • Filtrowanie i sortowanie
  • Budowanie arkusza "Faktury VAT"
Excel - asystent niezastąpiony w każdej firmie!


Spis treści:

Wstęp (7)

Rozdział 1. Makra, formanty, VBA - czyli narzędzia do programowania Excela (9)
  • Makropolecenia - pierwszy krok w programowaniu (10)
    • Rejestrowanie makropolecenia (10)
    • Przeglądanie makra za pomocą edytora VBA (15)
  • Formanty - informacje podstawowe (18)
    • Umieszczanie formantu w arkuszu (19)
    • Wyświetlenie okna właściwości formantu (22)
  • Formanty dostępne z paska narzędzi Formularze - informacje podstawowe (23)
  • Edytor języka Visual Basic (28)
    • Obsługa edytora VBA (29)
  • Formularze (38)
    • Dodawanie formantów do formularza (40)
    • Właściwości formularzy (40)
    • Wyświetlanie (aktywacja) formularza (41)

Rozdział 2. Instalacja dodatków - czyli łatwe ulepszanie Excela (43)
  • Kopiowanie dodatków z płyty CD (44)
  • Instalowanie dodatków - Excel XP/2003 (45)
  • Odinstalowanie dodatku (47)
  • Instalowanie dodatków - Excel 2007 (48)
  • Dodatek Wielkanoc.xla - czyli wyznaczanie daty Świąt Wielkanocnych (49)
  • Dodatki Slox.xla oraz Slox_m.xla - czyli zamiana wartości liczbowej na zapis słowny (53)
    • Uwagi dotyczące stosowania funkcji Slox() (54)
    • Uwagi dotyczące stosowania funkcji Slox_m() (55)
  • Konstrukcja funkcji Slox() oraz Slox_m() (56)
    • Zapis instrukcji funkcji Slox() (56)
    • Zapis instrukcji funkcji Slox_m() (57)
  • Dodatek Calend.xla - czyli łatwe wprowadzanie dat do arkusza (58)
    • Obsługa dodatku Calend (59)
    • Uwagi dotyczące obsługi okien dialogowych dodatku Calend (63)

Rozdział 3. Odsetki ustawowe lub podatkowe - czyli wymierne skutki opieszałości w płaceniu (67)
  • Przeznaczenie i budowa skoroszytu (67)
  • Obsługa skoroszytu w wersji Excel XP/2003/2007 (69)
  • Arkusz Odsetki ustawowe (69)
    • Obszar wprowadzania danych (69)
    • Obszar formuł (72)
  • Aktualizacja arkusza Odsetki ustawowe (75)
  • Arkusz Odsetki podatkowe (77)

Rozdział 4. Informacje z innych aplikacji - czyli łatwe wprowadzanie danych (79)
  • Otwieranie plików pochodzących z aplikacji typu dBase (*.dbf) (81)
  • Otwieranie plików bazy danych Access (*.mdb) (82)
  • Otwieranie plików tekstowych (*.txt) (84)
    • Procedura zamiany znaku kropki na znak przecinka (88)
  • Importowanie danych z plików innych aplikacji (89)
    • Odświeżanie danych (91)
  • Importowanie plików z Internetu (92)
  • Dowody kupna i sprzedaży dewiz - praktyczne zastosowanie danych pobieranych z Internetu (95)
    • Przeznaczenie i budowa skoroszytu (95)
    • Obsługa arkusza (97)
    • Arkusz Tabela (97)
    • Arkusz Ustawienia (100)
    • Arkusz ND (104)
    • Arkusz Baza (105)
    • Arkusz Dowód (108)
    • Arkusz Cennik - drukowanie (110)

Rozdział 5. Lista obecności - czyli nasza praca w miesiącu (113)
  • Przeznaczenie i budowa skoroszytu (113)
  • Obsługa skoroszytu (115)
    • Obsługa skoroszytu w wersji Excel XP/2003 (115)
    • Obsługa skoroszytu w wersji Excel 2007 (117)
  • Arkusz Pracownicy (120)
  • Arkusz Lista (121)
    • Część nagłówkowa listy (122)
    • Część specyfikacji dni miesiąca dla listy obecności (128)
    • Obszar specyfikacji dni świątecznych (130)
    • Formatowanie warunkowe - wersja pełna (132)
    • Formatowanie warunkowe - wersja oszczędna (135)
  • Uwagi do konstrukcji skoroszytu w wersji Excel 2007 (138)
    • Wstawienie formantów w aplikacji Excel 2007 (138)
    • Formatowanie warunkowe Excel 2007 (139)
    • Ustawienia wstępne skoroszytu Lista obecności (144)

Rozdział 6. Kartoteka obecności - czyli nasza nieobecność w pracy (147)
  • Przeznaczenie i budowa skoroszytu (147)
    • Obsługa arkusza Excel XP/2003 (148)
    • Obsługa skoroszytu w wersji Excel 2007 (150)
  • Arkusz Zestawienie (153)
  • Arkusz Rok (154)
    • Formatowanie warunkowe komórek zawierających nazwy dni tygodnia (157)
    • Wstawienie formantu typu przycisk pokrętła w arkuszu Rok (160)
    • Wyznaczenie dni świątecznych w kartotece (163)
    • Formatowanie warunkowe komórek zawierających oznaczenie dni świątecznych (168)
    • Wstawienie formantu typu pole kombi w arkuszu Rok (171)
    • Wstawienie formantu typu przycisk polecenia przeznaczonego do automatycznego wstawiania kodu nieobecności w komórkach arkusza Rok (174)
    • Konstrukcja kodu do obsługi przycisku wstawiania kodu nieobecności (176)
    • Obsługa arkusza Rok (178)
    • Ustawienia wstępne skoroszytu Rok (179)

Rozdział 7. Filtrowanie - czyli wydajne szukanie (181)
  • Autofiltr - Excel XP/2003 (181)
    • Wybór kolumn przeznaczonych do filtrowania (182)
    • Obsługa Autofiltru (184)
  • Autofiltr - Excel 2007 (192)
    • Filtrowanie tekstu (193)
    • Filtrowanie liczb (195)
    • Filtrowanie dat lub godzin (197)
  • Filtrowanie zaawansowane - Excel XP/2003 (200)
    • Wiele warunków w jednej kolumnie (201)
    • Jeden warunek w dwóch lub większej liczbie kolumn (202)
    • Jeden z dwóch zestawów warunków dla dwóch lub większej liczby kolumn (203)
    • Opis struktury przykładowej tabeli (204)
  • Filtrowanie zaawansowane - Excel 2007 (211)

Rozdział 8. Sortowanie - czyli oczekiwana zamiana miejsc (215)
  • Sortowanie - Excel XP/2003 (216)
    • Sortowanie za pomocą przycisków paska narzędzi Standardowy (218)
    • Sortowanie za pomocą polecenia Sortuj (219)
    • Sortowanie z uwzględnieniem wielkości liter (222)
    • Sortowanie wielokolumnowe (223)
    • Sortowanie za pomocą listy (225)
  • Sortowanie - Excel 2007 (227)

Rozdział 9. Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach - czyli coś, bez czego nic nie załatwimy (231)
  • Przeznaczenie i budowa skoroszytu (231)
  • Obsługa skoroszytu (233)
    • Obsługa skoroszytu w wersji Excel XP/2003 (233)
    • Obsługa skoroszytu w wersji Excel 2007 (234)
  • Arkusz Katalogi (238)
  • Arkusz Dane (239)
    • Wstawienie formantu typu pole kombi służącego do aktualizacji komórek w kolumnie Stanowisko - Excel XP/2003 (240)
    • Wstawienie formantu typu pole kombi służącego do aktualizacji komórek w kolumnie Rodzaj zatrudnienia (247)
    • Aktualizacja komórek za pomocą formantów typu pole kombi (249)
    • Wstawienie formantów w aplikacji Excel 2007 (250)
  • Arkusz Zaświadczenie (251)
    • Wstawienie formantu typu pole listy (254)
  • Drukowanie zaświadczenia (257)

Rozdział 10. Faktura VAT - czyli to, czego wymaga fiskus (259)
  • Przeznaczenie i budowa skoroszytu (259)
  • Obsługa skoroszytu (261)
    • Obsługa skoroszytu w wersji Excel XP/2003 (261)
    • Obsługa skoroszytu w wersji Excel 2007 (264)
  • Arkusz Towary (267)
    • Konstrukcja makropolecenia do obsługi przycisku sortowania towarów (268)
    • Wstawienie formantu typu przycisk w arkuszu Towary oraz przypisanie do niego makropolecenia sortowania towarów (272)
  • Arkusz Odbiorcy (274)
    • Makropolecenie oraz formant typu przycisk w arkuszu Odbiorcy (274)
  • Arkusz Ustawienia (275)
  • Arkusz Faktura (276)
    • Tworzenie części nagłówkowej faktury (276)
    • Tworzenie części specyfikacji towarów (305)
    • Tworzenie części sumującej faktury (318)
    • Inne operacje związane z budową arkusza Faktura (319)
    • Ustawienia wstępne skoroszytu Faktura (323)

Skorowidz (325)

Excel z elementami VBA w firmie

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje