Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Excel z elementami VBA w firmie - NOWA

28-02-2012, 19:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.58 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030561341
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 15   
Koniec: 30-01-2012 18:37:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Excel z elementami VBA w firmie

Autor: Sergiusz Flanczewski

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1008-2

Liczba stron: 336

Format: 158x235

Oprawa: miękka

Data Wydania: 2[zasłonięte]008-04 r.

Cena:

tylko 44,58 zł

Opis przedmiotu

Wykorzystaj potencjał Excela, by Twoja firma odniosła sukces!

  • Jak zaprząc dodatki Excela do tworzenia dokumentacji firmowej?
  • Jak importować pliki z aplikacji zewnętrznych?
  • Jak obsługiwać autofiltry i aktualizować dane?

Excel stał się obecnie niezastąpionym programem biurowym. Niestety, nie wszyscy potrafią wykorzystać drzemiący w nim potencjał, bowiem program ten zwykle uważany jest za trudny do przyswojenia. Praca z nim przynosi jednak odczuwalne korzyści, a stosowanie jego różnorodnych narzędzi i dodatków może sprawić, że niepotrzebne staną się wszystkie wyspecjalizowane programy księgowe. Dodatkowym atutem Excela jest możliwość skojarzenia formantów i formularzy z fragmentami programów napisanych w języku VBA.

"Excel w firmie" w przystępny i jasny sposób pokazuje praktyczne rozwiązania w zakresie prowadzenia bogatej dokumentacji biurowej. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować skoroszyt, zaktualizować poszczególne arkusze, wprowadzić zmiany, stworzyć gotowe dokumenty i zestawienia księgowe, kadrowe i magazynowe. Zawarte w podręczniku przykłady zostały opisane w taki sposób, aby można je było od razu wykorzystać w praktyce lub potraktować jako wzory do tworzenia własnej dokumentacji.

  • Edytor języka Visual Basic
  • Formularze, makra i formanty
  • Instalacja dodatków
  • Przeznaczenie i budowa skoroszytu
  • Importowanie danych z plików innych aplikacji
  • Pobieranie danych z internetu
  • Filtrowanie i sortowanie
  • Budowanie arkusza "Faktury VAT"

Excel - asystent niezastąpiony w każdej firmie!



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.