Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Excel w biurze i nie tylko. Wydanie II

28-02-2012, 16:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik alcom-sezam
numer aukcji: 2032411445
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 17   
Koniec: 01-02-2012 01:00:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Alcom-Sezam
Najlepsze książki w najniższej cenie!
Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
Oficjalny Partner Excel w biurze i nie tylko. Wydanie II
Kontakt

telefon:
[zasłonięte]501-01-60
[zasłonięte]500-01-10

e-mail:
[zasłonięte]@gmail.com

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT !!!

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym

SDH "SEZAM"
Warszawa
ul. Marszałkowska 126/134
w podziemiu

czynne: pon-pt 11:00-18:00



Jak do nas dotrzeć ?



Kliknij w obrazek aby wyświetlić mapkę.

Excel w biurze i nie tylko. Wydanie II

Praktycznie i efektywnie wykorzystaj wszystkie możliwości Excela

  • Najpotrzebniejsze podstawy, czyli co trzeba wiedzieć, zanim zabierzesz się do pracy
  • Formuły i funkcje, czyli jak ułatwić sobie dokonywanie skomplikowanych obliczeń
  • Oferty, rachunki i listy obecności, czyli do czego warto używać Excela w firmie

Excel jako znakomity arkusz kalkulacyjny jest dziś w zasadzie niezbędny w każdym biurze. Może służyć do przeprowadzania miliona różnych operacji liczbowych, od prostych rachunków przychodów i rozchodów, przez obliczanie podatku, aż po wydawanie dowodów dostawy i zaświadczeń o zarobkach. Wystarczy przygotować odpowiednie arkusze i wprowadzić do nich dane, a potem można już cieszyć się wolnym czasem, zaoszczędzonym dzięki automatyzacji wielu żmudnych czynności. Jeśli to właśnie jest Twoim celem, trafiłeś na odpowiednią książkę.

"Excel w biurze i nie tylko" to podręcznik pomagający w opanowaniu Excela 2007 od podstaw po kwestie bardzo zaawansowane. Znajdziesz tu informacje na temat tworzenia, usuwania i dostosowywania nowych arkuszy czy skoroszytów, wprowadzania, edycji i formatowania danych, stosowania formuł i funkcji oraz sortowania i filtrowania danych. Nauczysz się tworzyć i wykorzystywać makra, wstawiać formanty, konstruować skoroszyty z wszelkimi danymi towarów, a także skoroszyty dotyczące rachunków czy zamówień. Dowiesz się, jak stworzyć listę obecności pracowników, wystawiać zaświadczenia o zatrudnieniu i używać danych z Excela do opracowania ofert cenowych czy katalogów.

  • Podstawowe informacje o obsłudze arkusza kalkulacyjnego
  • Podstawowe obiekty Excela
  • Wprowadzanie i formatowanie danych
  • Formuły i funkcje
  • Sortowanie i filtrowanie danych
  • Drukowanie
  • Makropolecenia - pierwszy krok w programowaniu
  • Zmiany zapisu wartości liczbowej na zapis słowny
  • Oferty cenowe i dowód dostawy
  • Rachunki, zamówienia i odsetki
  • Kalendarze i inne operacje na datach
  • Lista obecności
  • Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach

Wypróbuj Excel i uczyń swoją pracę znacznie łatwiejszą!


Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!