Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Excel w biurze i nie tylko wyd.3

26-03-2015, 18:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.20 zł     
Użytkownik iTOiOWO
numer aukcji: 5183268115
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 2   
Koniec: 26-03-2015 18:19:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacje


UWAGA!
Odpowiadamy w dni robocze w godzinach
8:00 - 16:00

Telefon:
32[zasłonięte]750-02

napisz do nas

67 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0110001 [zasłonięte] 036112


Excel w biurze i nie tylko w.3.
Excel w biurze i nie tylko w.3.
Sergiusz Flanczewski
wydawnictwo: Helion Gliwice
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46754
data wydania: 2014
stron: 400
format: 158x235mm, oprawa miękka
44,2
*cena z VAT

 

Bill Gates w najśmielszych snach nie przypuszczał, że Excel stanie się najpotężniejszą biurową aplikacją na świecie, centrum działań finansowych i rozliczeniowych, generatorem najróżniejszych dokumentów i żelaznym wyposażeniem niemal każdej firmy. Ewolucja Excela jeszcze się nie zakończyła, a każda kolejna wersja przynosi kolejne ułatwienia i możliwości. Ich opanowanie nie jest trudne, ale wymaga nieco samozaparcia, a ten podręcznik może znacznie skrócić cały proces - niezależnie od tego, czy jesteś początkującym użytkownikiem, czy też pracujesz z Excelem od dawna i chcesz po prostu poznać nowe zastosowania programu.
W trzecim już wydaniu tej znakomitej książki znajdziesz informacje o nowej wersji programu, o jego elementach i możliwościach ich wykorzystania. Dowiesz się więcej na temat formuł i funkcji, znacznie przyspieszających pracę na dużych zbiorach liczb. Nauczysz się w dowolny sposób sortować dane lub wyświetlać tylko te, które są Ci akurat potrzebne. Odkryjesz, do czego mogą przydać się makra i jak je utworzyć. Autor pokaże Ci również, jak stworzyć interaktywne skoroszyty, pozwalające błyskawicznie wygenerować różnego typu dokumenty firmowe z aktualnymi danymi. Takie informacje są po prostu bezcenne dla każdego, kto ma do czynienia z pracami biurowymi!

  • Podstawowe informacje o obsłudze arkusza i obiekty Excela
  • Wprowadzanie danych i formatowanie
  • Formuły i funkcje
  • Sortowanie i filtrowanie danych
  • Drukowanie
  • Makropolecenia - pierwszy krok w programowaniu
  • Zmiany zapisu wartości liczbowej na zapis słowny
  • Oferty cenowe i zamówienia
  • Dowód dostawy, rachunki i odsetki
  • Kalendarze i inne operacje na datach
  • Lista obecności i zaświadczenie o zatrudnieniu