- Idealny pracownik, czyli jak wycisnąć maksymalnie dużo z arkusza kalkulacyjnego
- Excel jako baza danych, czyli jak uporządkować informacje do późniejszego wykorzystania
- Mistrzowskie zarządzanie danymi, czyli jak zaprząc Excel do pracy analitycznej
Excel, używany powszechnie do przeprowadzania żmudnych obliczeń lub jako podręczny zamiennik kalkulatora, we wprawnych rękach może stać się prawdziwym centrum dokumentowania i planowania działań firmy - nie tylko tych finansowych. Wyliczanie zarobków pracowników, bilansowanie inwestycji i kosztów, przeprowadzanie analizy ekonomicznej, analizy statystycznej, symulacji kredytowych czy generowanie wszelkiej maści harmonogramów i wykresów - te i wiele innych możliwości daje nam właściwe wykorzystanie potężnej mocy programu.
Jeśli chcesz szybko zacząć swobodnie poruszać się wśród kolumn i wierszy, pewnie edytować dane oraz stosować formuły i funkcje odpowiednie do Twoich zamierzeń, czas sięgnąć po tę książkę. Dowiesz się z niej, jak bezpiecznie pracować z danymi i chronić je przed utratą, jak zmusić Excel, by wykonywał lwią część pracy za Ciebie, jak rozwiązywać problemy. Zrozumiesz, co daje poprawne formatowanie komórek. Odkryjesz, jak wykonywać obliczenia finansowe i nie zgubić się w gąszczu danych, a ponadto nauczysz się korzystać z niezawodnej pomocy Microsoftu. Ucz się i doceń Excel 2013 PL.
- Rozpoczynanie pracy i zapisywanie informacji
- Eliminacja niebezpieczeństwa utraty danych
- Jak oszczędzać czas
- Łatwe sposoby zaznaczania
- Edycja danych i sekrety formatowania komórek
- Drukowanie i samodzielne rozwiązywanie problemów
- Formuły i funkcje w praktyce
- Funkcje czasu i daty
- Skarby w sieci - Microsoft Office i pomoc techniczna Microsoftu
- Proste obliczenia finansowe
- Dodatek Analysis ToolPak.