Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EVENTS AND THE SOCIAL SCIENCES Andrews, Leopold

11-02-2015, 3:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 239.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985332291
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-02-2015 03:20:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30525, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93468, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06959, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56056, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81195, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30525, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93468, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06959, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56056, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81195

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Events and The Social Sciences

EVENTS AND THE SOCIAL SCIENCES Andrews, Leopold

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Hazel Andrews, Teresa Leopold
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 8 Feb 2013
Dimensions: 23 x 15 x 1 cm
Format: Paperback
Pages: 168
Condition: NEW
Product_ID: A4156A5628

 

 

As the events management field expands as an area of study, there is a need to move beyond the business and marketing-driven approaches which dominate the literature towards a more advanced conceptual analysis and understanding of events from a socio-cultural context. This book addresses this need by examining intersections between the social sciences and the emerging field of events management. It applies and specifically contextualises social science theories within the discourse of events to provide a greater understanding of the significance of events in contemporary society. It first outlines the value of approaching the study of events from a social science perspective, and then moves on to an in-depth exploration of relevant theories exploring topics such as identity, culture, consumerism, representation and place. It concludes with a summary of each chapter and a discussion of ways in which events can be further explored through the lens of the social sciences. The book features international case studies based on a variety of event types ranging from sports events, religious and cultural events and community events, which are used throughout to address contemporary issues and show theory in practice. 'Think Points' are integrated into each chapter to encourage the reader to reflect on theories, and each chapter concludes with summary points, further reading and links to useful websites to consolidate learning and further knowledge. This book will provide upper-level students, academics and researchers interested in events, as well as those from related social science disciplines, with a robust socio-cultural conceptual analysis of the subject and a greater understanding of the significance of events in contemporary society.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 EVENTS MANAGEMENT Glenn Bowdin, Johnny Allen

 EVENT POLICY: FROM THEORY TO STRATEGY Foley

 EVENTS MANAGEMENT: AN INTRODUCTION Bladen, Kennell

 EVENTFUL CITIES Greg Richards, Robert Palmer

 PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING Jobber

 EVENT STUDIES Donald Getz