Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EVENT SPONSORSHIP Ian McDonnell, Malcolm Moir

11-02-2015, 2:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 270.90 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985306814
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-02-2015 02:47:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42126, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55338, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51078, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09690, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24590, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42126, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55338, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51078, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09690, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24590

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Event Sponsorship

EVENT SPONSORSHIP Ian McDonnell, Malcolm Moir

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Ian McDonnell, Malcolm Moir
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 28 Nov 2013
Format: Paperback
Pages: 160
Condition: NEW
Product_ID: A4155CC880

 

 


This introduction to Event Sponsorship provides students with an essential understanding of the important role of sponsorship in an event, how this can be gained and successfully managed to the benefit of both the sponsor and sponsee.
The text starts with an investigation of the origins of sponsorship and then considers all important elements of Events sponsorship management. It considers what sponsorship is, its history and evolution, what its marketing uses are, how it can used efficiently; the benefits it can bring to an event; and how its results can be measured. It also considers other funding sources for events including government grants, crowd source funding and merchandising. To reflect changes in the way firms communicate with their customers, there is a strong focus on the use of social media, e – marketing and technology in sponsorship. The text uniquely considers topics of sponsorship from perspective of both the sponsor and the sponsee (the event) to provide a holistic view of the sponsorship process.
Case Studies are integrated throughout to show how both small and large scale events have successfully gained and used sponsorship as well as potential pitfalls to avoid. Learning outcomes, discussion questions and further reading suggestions are included to aid navigation throughout the book, spur critical thinking and further students’ knowledge.
This is essential reading for all students studying Events Management.
 

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 PUBLIC RELATIONS: CONCEPTS, PRACTICE AND CRITIQUE

 CONSUMER BEHAVIOUR Jim Blythe

 EVENTS MANAGEMENT Glenn Bowdin, Johnny Allen

 EVENT POLICY: FROM THEORY TO STRATEGY Foley

 THE SPONSORSHIP HANDBOOK Collett, Fenton

 SPONSORSHIP SEEKER'S TOOLKIT THIRD EDITION Grey