Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EVANS B14ECSRD-EC2 NACIĄG NA WERBEL 14"

27-09-2014, 11:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 75 zł     
Użytkownik craftman_net_pl
numer aukcji: 4555843906
Miejscowość Raszyn
Wyświetleń: 14   
Koniec: 27-09-2014 11:47:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail:
craftman-[zasłonięte]@o2.pl

tel: sklep 0 508 [zasłonięte] 17 31

tel: serwis 0 502 [zasłonięte] 098


kliknij na mapę by powiększyć


KLINIKA GITAR Rafał Karczewski
ul. Dąbka 1 m.11
02-495Warszawa

NUMER KONTA:
PKO BP S.A. -INTELIGO

50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581146 [zasłonięte] 168024


PACZKI WYSYŁAMY:



Wpłata na konto: 20 zł

Za pobraniem: 28 zł




Kliknij TUTAJ by obiliczyć wysokość raty

EVANS
B14ECSRD EC 2 COATED SNARE - NACIĄG DO WERBLA 14"


Naciągi EVANS typu EC2 ("edge control") opracowano we współpracy z perkusistą i wynalazcą Bobem Gatzenem.
Posiadają one pierścień "kontroli krawędzi", który jest wklejony pomiędzy dwie warstwy folii o grubości niespełna 0,018 mm każda.
Poprzez kontrolowanie wibracji krawędzi (zamiast eliminowania jej) pierścień izoluje i wygłusza wyższe harmoniczne ("overtones"), wzmacniając niskie dźwięki i atak.
Dzięki temu - w przeciwieństwie do konwencjonalnie wytłumionych naciągów - EC2 nie "zapycha" się przy wyższych zakresach strojenia, ani nie traci swoich pełnych właściwości przy niskim nastrojeniu.
Jednocześnie pierścień wklejony w naciąg wzmacnia go, co pozwala na szerszy zakres strojenia.
Pierścień kontroli krawędzi nie interferuje z ważnym połączeniem naciągu i krawędzi bębna.
Dodatkowo, odciążeniowe otwory pozwalają pierścieniowi uginać się wraz z wibrującym naciągiem, pozwalając mu na działanie tam, gdzie inne wyciszone naciągi wypadają blado: EC2 trzyma wibrację krawędzi w ryzach (niżby ją zupełnie eliminować), co w efekcie daje żywszy dźwięk przy ataku, niskich tonach i skupienie, pożądane przez perkusistów.