Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Eva. Strategia tworzenia wartości przedsiębiorst

02-06-2012, 19:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 79 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2286073206
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 15   
Koniec: 18-05-2012 09:48:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2000
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Format: 170x240
Liczba stron:
200
Rok wydania:
2000
ISBN:
83[zasłonięte]87014-7
Autor:
Ehrbar Al.
Wydawnictwo:
Wig-Press


 
Nazwana przez czasopismo Fortune "najbardziej atrakcyjną i wciąż zyskującą na aktualności koncepcją finansową", ekonomiczna wartość dodana (Economic Value Added - EVA) stanowi temat rozmów w kołach finansowych na całym świecie, od Niemiec i Japonii do Singapuru i Republiki Południowej Afryki.

EVA to rewolucyjna strategia tworzenia bogactwa przedsiębiorstwa i akcjonariuszy, mierzącą rzeczywistą rentowność firmy. Przyjęły ją tak wybitne przedsiębiorstwa jak Coca-Cola, Eli Lilly i Siemens AG - osiągając w konsekwencji znakomite wyniki finansowe.Książka Ehrbara w sposób przejrzysty wyjaśnia idee ekonomicznej wartości dodanej, metody jej pomiaru oraz sposób jej wykorzystania do budowy systemu motywacji dla pracowników. Mówiąc krótko ekonomiczna wartość dodana jest miernikiem wyników przedsiębiorstwa różniącym się od większości innych tym, że odnosi wypracowany zysk do kosztu kapitału.