M-Partner to Certyfikowany przez alle
SuperSprzedawca
Książka jest NOWA / Nieczytana
Odbierając w naszym biurze w Warszawie płacisz tylko cenę "KUP TERAZ"
EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa
|
| |
Autor Al Ehrbar Wydawnictwo Wig-Press Wydanie 2000 Oprawa Miękka ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]70143 |
|
|
Cena detaliczna 89 zł
Nasza cena 57 zł
|
|
Ekonomiczna wartość dodana, nazwana przez Czasopismo Fortune najbardziej atrakcyjną i wciąż zyskującą na aktualności koncepcją finansową, stanowi temat rozmów w kołach finansowych na całym świecie, od Niemiec i Japonii do Singapuru i RPA. EVA to rewolucyjna strategia tworzenia bogactwa przedsiębiorstwa i akcjonariuszy, mierząca rzeczywistą rentowność firmy. Przyjęły ją tak wybitne firmy jak Coca-Cola, Eli Lilly i Siemens AG - osiągając w konsekwencji znakomite wyniki finansowe. Praca Ehrbara w sposób przejrzysty wyjaśnia ideę ekonomicznej wartości dodanej, metody jej pomiaru oraz sposób jej wykorzystania do budowy motywacyjnego systemu wynagrodzeń. EVA różni się od większości innych mierników rentowności firmy tym, że odnosi wypracowany zysk do kosztu kapitału. W książce zostały omówione przykłady wdrożenia tej metody w firmach takich jak Briggs & Stratton, U.S. Postal Service i Coca-Cola.
"Tę książkę musi przeczytać każdy dyrektor, któremu wydaje się, że najlepsze, co może zrobić dla akcjonariuszy swojej firmy, to dążenie do maksymalizacji zysku na akcję."
|
| |
|
Serdecznie zapraszam do licytacji gwarantując rzetelną i szybką realizacę.
|