Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Euromarketing marketing Uwarunkowania rynek UE

19-01-2012, 14:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 14.90 zł     
Użytkownik nietylkodlamoli
numer aukcji: 2040112781
Miejscowość Chorzów
Wyświetleń: 5   
Koniec: 12-01-2012 20:36:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1999
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

NASZE AUKCJE KOMENTARZE STRONA O MNIE KONTAKT
 

 

Andrzej Sznajder
Euromarketing
Uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej
 

 

 

PWN 1999 , str. 188, stan db+ (podniszczona lekko okładka, nieaktualna pieczątka)

ISBN 83-01-12761-9


Celem tej pracy jest przedstawienie uwarunkowań działań marketingowych przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej i pokazanie strategii działania w tym regionie firm z krajów europejskich, z Japonii i USA. Informacje na ten temat mogą być istotne dla polskich przedsiębiorstw, gdyż z jednej strony trzeba je traktować jako uwarunkowania rynkowe, a z drugiej można je uważać za wzór do ewentualnego wykorzystania w trakcie działania na rynku Unii Europejskiej.

1. Wstęp
2. Analiza uwarunkowań działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa
2.1. Sposób tworzenia planu marketingowego i jego elementy
2.2. Elementy otoczenia
2.3. Otoczenie makroekonomiczne i konkurencyjność przedsiębiorstw UE
2.4. Przedsięwzięcia integracyjne w Europie
2.4.1. Wprowadzanie zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego Unii Europejskiej
2.4.2. Wprowadzenie jednolitej waluty europejskiej — euro
2.5. Nabywcy i tendencje w sferze konsumpcji
2.5.1. Tendencje demograficzne i konsumpcja
2.5.2. Eurosegmenty nabywców
2.6. Normy prawne
2.6.1. Regulacja konkurencji i zamówień rządowych
2.6.2. Regulacje dotyczące znaku towarowego produktów
2.6.3. Normy prawne dotyczące promocji
2.7. Uwarunkowania ekologiczne
2.8. Otoczenie technologiczne
2.9. Czynniki spoleczno-kulturowe
3. Metody analizy pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku Unii Europejskiej
3.1. Metody badań marketingowych i źródła informacji na rynku UE
3.1.1. Źródła informacji dla wtórnych badań marketingowych
3.1.2. Możliwości pozyskiwania informacji ze źródeł pierwotnych
3.2. Analiza udziałów rynkowych
3.3. Analiza pozycji przedsiębiorstwa w otoczeniu konkurencyjnym na rynku wg M. Portera
3.4. Analiza atutów firmy w warunkach różnej atrakcyjności rynku — macierz McKinseya
3.5. Metoda SWOT
3.6. Macierz międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa
4. Strategie marketingowe na rynku Unii Europejskiej
4.1. Założenia tworzenia strategii działania na rynku Unii Europejskiej oraz charakterystyka podstawowych- strategii z punktu widzenia stopnia globalizacji
4.2. Alianse strategiczne oraz wykupy i przejęcia firm jako reakcja przedsiębiorstw na obecne uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej
4.3. Strategie konkurowania na rynku Unii Europejskiej 5. Marketing mix na rynku Unii Europejskiej
5.1. Kształtowanie produktu i asortymentu
5.1.1. Zakres decyzji marketingowych dotyczących produktu
5.1.2. Ustalanie cech materialnych
5.1.3. Kształtowanie znaku towarowego i strategie markowe
5.1.4. Dywersyfikacja asortymentu
5.2. Kształtowanie cen i wpływ jednolitej waluty euro na decyzje cenowe
5.2.1. Orientacje cenowe przedsiębiorstw i czynniki cenotwórcze
5.2.2. Wpływ procesu integracji gospodarczej w Unii Europejskiej na ceny
5.3. Tworzenie kanałów dystrybucji
5.3.1. Ogólna charakterystyka
5.3.2. Wprowadzanie nowoczesnych punktów sprzedaży
5.3.3. Kooperacja, koncentracja i umiędzynarodowienie firm handlowych
5.3.4. Utrzymywanie lojalności klientów wobec punktów sprzedaży detalicznej
5.4. Promocja
5.4.1. Formy promocji i wielkości wydatków w krajach Unii Europejskiej
5.4.2. Europejskie agencje reklamowe
5.4.3. Środki przekazu wykorzystywane w promocji
5.4.4. Kampanie i style reklamy
5.4.5. Targi i wystawy międzynarodowe Bibliografia

 

Zapraszam na inne moje aukcje


 

 

 

WYSYŁKA DANE FIRMOWE CERTYFIKATY
1.Koszt wysyłki jest zgodny z cennikiem Poczty Polskiej
2.Przy zakupach na kilku aukcjach
proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.
3.Odbiór osobisty możliwy od 16 - 20
po ustaleniu terminu odbioru.
Jacek Ciba
Antykwariat internetowy Nie tylko dla moli
Siemianowicka 158/3, 41-503 Chorzów
REGON: 240[zasłonięte]155, NIP: 627[zasłonięte]221-59