Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Etyka w zarządzaniu Policją Arkadiusz Letkiewicz

09-03-2015, 11:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 36.50 zł     
Użytkownik e_stanczyk_pl
numer aukcji: 5068125379
Miejscowość stalowa wola
Wyświetleń: 1   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Księgarnia Stańczyk w Stalowej Woli

DOSTAWA

Możliwe formy dostawy to:

  • dostawa kurierem
  • wysyłka Pocztą Polską
  • odbiór osobisty w Paczkomacie
Koszty dostawy podane są w nagłówku strony

 

 

Płatność

Akceptujemy wszystkie formy płatności dostępne na Allegro



Czas dostawy

Termin wysyłki wynosi 24-48 godzin (dni robocze pon.-pt.)



Opinie o nas

Koniecznie zobacz opinie o nas na naszym innym koncie: stanczyk_mir, który prowadzimy od 2006 roku!

Tytuł: Etyka w zarządzaniu Policją

Autor: Praca zbiorowa

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie

Mówiąc o nowoczesnym zarządzaniu organizacjami, należy zwrócić uwagę na coraz większe znaczenie wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników, a także dobrze wykształconych i przedsiębiorczych menedżerów, pełniących role przywódcze. Dobra praca organizacji będzie uzależniona przede wszystkim od rozwijania umiejętności tworzących ją ludzi, ich uczenia się i doskonalenia ich umiejętności. Inwestowanie w rozwój, samoświadomość, kształcenie i doświadczenie pracowników powinno zajmować coraz ważniejsze miejsce, wypierając inwestowanie w sferę materialną organizacji.
Sprostanie temu wyzwaniu będzie dla wielu menedżerów trudne, gdyż wymagać będzie ono nie tylko poszerzonej wiedzy, lecz także zmiany mentalności i stylu kierowania, uczenia się nowych zachowań i bardziej owocnych stosunków współdziałania, aby pobudzać rozwój zdolności pracowników i umożliwiać im ich konstruktywne wykorzystanie. Będą oni musieli więcej czasu i uwagi poświęcić ludziom i współpracy z klientami, czyniąc jednych i drugich swoimi partnerami i zarazem czynnikiem rozwoju organizacji. Zrozumieją i zaakceptują tę oczywistą prawdę, że nowoczesne kierowanie nie oznacza rozkazo-dawstwa, a jego siła nie płynie już z władzy i stanowiska, lecz wiedzy i autorytetu budowanego na wyróżniających ich umiejętnościach (core skills, core competencies) Oznacza ono proces sterowania czynami innych ludzi, koordynowania ich działań i stymulowania wysiłków dla osiągnięcia celów firmy w sposób sprawny i skuteczny. Jego podstawą musi być przywództwo, rozumiane jako zdolność realizowania potencjału tkwiącego w ludziach oraz kierowania talentów, wiedzy i zdolności grupy w stronę wcześniej ustalonych zadań, dzięki umożliwianiu zaspokojenia potrzeb tej grupy, które są tożsame lub spójne z celami organizacji.