Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Etyka mediów Paweł Czarnecki - nowa

28-02-2012, 14:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.50 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029714218
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 9   
Koniec: 30-01-2012 10:02:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 144
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka, klejona



Etyka mediów

Paweł Czarnecki

Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie sku­teczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technolo­giczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.


Spis treści:  
 
Wstęp
 
Rozdział 1. Media w warunkach transformacji
 
Rozdział 2. Oddziaływanie środków przekazu
 
Rozdział 3. Wolność mediów
 
Rozdział 4. Media a władza. Etyczne aspekty relacji
 
Rozdział 5. Ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania mediów
 
Rozdział 6. Etyka mediów w kontekście  zawodowych kodeksów etycznych
 
Uwagi końcowe
 

Bibliografia