|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Etyka dziennikarstwa Edukacja - Teoria - Praktyka Redakcja:
Pawlak-Hejno Elżbieta, Pleszczyński Jan
Wydawnictwo: UMCS ISBN:
[zasłonięte]978-8384-166-2 Format: 17.0x24.0cm Liczba
stron: 218 Oprawa: Miękka Wydanie: 2012 r.
Opis: Refleksji o etyce dziennikarskiej nigdy nie jest
za dużo - a szczególnie dziś. Nowe media ujawniły wiele nieznanych
dotąd problemów o charakterze etycznym; problemów jeszcze słabo
rozpoznanych lub nierozpoznanych w ogóle. Rewolucja, jaka na naszych
oczach dokonuje się w komunikacji medialnej, której jesteśmy nie
tylko świadkami, ale i aktywnymi uczestnikami, umieszcza tradycyjne
aspekty dziennikarstwa w nowych kontekstach. Dawno już oswojone -
jak mogło się wydawać - problemy nabierają zupełnie innego wymiaru.
Wydaje się, że na nowo trzeba zdefiniować nie tylko profesję
dziennikarską - dziś przecież nie jest to już zawód elitarny, każdy
może być, albo przynajmniej bywać dziennikarzem, ale też zastanowić
się, w jakim kierunku powinna ewoluować etyka dziennikarstwa. Jeśli
nie podejmiemy takich prób i pozostawimy ją w niezmienionym,
zaskorupiałym kształcie, stanie się martwą dziedziną wykładaną tylko
w zaciszu sal uniwersyteckich i czasami instrumentalnie
wykorzystywaną przez polityków czy samych dziennikarzy.
|
|