Opis: Refleksji o etyce dziennikarskiej nigdy nie jest za dużo - a szczególnie dziś. Nowe media ujawniły wiele nieznanych dotąd problemów o charakterze etycznym; problemów jeszcze słabo rozpoznanych lub nierozpoznanych w ogóle. Rewolucja, jaka na naszych oczach dokonuje się w komunikacji medialnej, której jesteśmy nie tylko świadkami, ale i aktywnymi uczestnikami, umieszcza tradycyjne aspekty dziennikarstwa w nowych kontekstach. Dawno już oswojone - jak mogło się wydawać - problemy nabierają zupełnie innego wymiaru. Wydaje się, że na nowo trzeba zdefiniować nie tylko profesję dziennikarską - dziś przecież nie jest to już zawód elitarny, każdy może być, albo przynajmniej bywać dziennikarzem, ale też zastanowić się, w jakim kierunku powinna ewoluować etyka dziennikarstwa. Jeśli nie podejmiemy takich prób i pozostawimy ją w niezmienionym, zaskorupiałym kształcie, stanie się martwą dziedziną wykładaną tylko w zaciszu sal uniwersyteckich i czasami instrumentalnie wykorzystywaną przez polityków czy samych dziennikarzy.
|

|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Redakcja: Pawlak-Hejno Elżbieta, Pleszczyński Jan
- Podtytuł: Edukacja - Teoria - Praktyka
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 21525
- Rok wydania: 2012
- Objętość: 218
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.43
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]78416
- Miejscowość: Lublin
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]78416
- Wysokość: 13
- PKWiU: 58.11.1
|