Przedmiot aukcji:
Etyka dziennikarstwa
Opis:
Refleksji o etyce dziennikarskiej nigdy nie jest za dużo - a szczególnie dziś. Nowe media ujawniły wiele nieznanych dotąd problemów o charakterze etycznym; problemów jeszcze słabo rozpoznanych lub nierozpoznanych w ogóle. Rewolucja, jaka na naszych oczach dokonuje się w komunikacji medialnej, której jesteśmy nie tylko świadkami, ale i aktywnymi uczestnikami, umieszcza tradycyjne aspekty dziennikarstwa w nowych kontekstach. Dawno już oswojone - jak mogło się wydawać - problemy nabierają zupełnie innego wymiaru. Wydaje się, że na nowo trzeba zdefiniować nie tylko profesję dziennikarską - dziś przecież nie jest to już zawód elitarny, każdy może być, albo przynajmniej bywać dziennikarzem, ale też zastanowić się, w jakim kierunku powinna ewoluować etyka dziennikarstwa. Jeśli nie podejmiemy takich prób i pozostawimy ją w niezmienionym, zaskorupiałym kształcie, stanie się martwą dziedziną wykładaną tylko w zaciszu sal uniwersyteckich i czasami instrumentalnie wykorzystywaną przez polityków czy samych dziennikarzy.
Autor | |
Oprawa | Miękka |
Wydawca | UMCS |
ISBN | 978[zasłonięte][zasłonięte]78416 |
Ilosć stron | 218 |
Wymiary | 17.0x24.0cm |
Data wydania | 2012 |
Cena: 29.90 zł
Ważne Każdy zakup na naszych oznacza akceptację regulaminu, który jest dostępny na stronie "O mnie". Prosimy o jego przeczytanie przed zakupem.
Tylko wybór listu poleconego, paczki, pobrania, paczkomatu i kuriera gwarantuje możliwość śledzenia przesyłki i złożenia reklamacji w przypadku jej zaginięcia. Listy ekonomiczne i priorytetowe wybierane są na odpowiedzialność kupującego.
Kupując na naszych aukcjach, kupujący upoważnia nas do zawarcia umowy o świadczenie usług pocztowych w jego imieniu i na jego rachunek.