Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

28-02-2012, 15:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.80 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 2031410767
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 6   
Koniec: 31-01-2012 14:04:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i per fekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

      Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

       

      Autor
      Marta Makowska

      Opis

      Wydawnictwo CeDeWu
      ISBN[zasłonięte]978-8356-276-7

      Warszawa 2010, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 272 str., oprawa miękka

      Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do lekarzy. Współpraca medyków z producentami leków rodzi pytania, czy decyzje podejmowane przez lekarzy, jaki preparat przepisać pacjentowi, są zupełnie niezależne.



      W książce zaprezentowano metody, jakich używają firmy farmaceutyczne by skutecznie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz obowiązujących kodeksów etycznych. Zestawione one zostały ze standardami rzeczywiście funkcjonującymi, które udało się zidentyfikować dzięki dwóm badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy.



      Wyniki badań jednoznacznie dowodzą, że deklarowane standardy istotnie odbiegają od tych praktykowanych. Polskie prawo jest surowe i dlatego jest często łamane. Naruszenia te dotyczą m.in. ilości próbek rozdawanych lekarzom, wartości wręczanych prezentów, zawierania transakcji "coś za coś". W Polsce dotąd nie przeprowadzano badań naukowych dotyczących relacji medyków i przedstawicieli firm farmaceutycznych, dlatego informacje zawarte w tej publikacji wydają się niezwykle cenne.



      Książka powinna zainteresować lekarzy, studentów medycyny, którzy chcą wiedzieć, jakich metod wywierania wpływu używają firmy farmaceutyczne oraz jak są "widziani oczami"przedstawicieli medycznych. Stanowi też źródło wiedzy dla pracowników przemysłu farmaceutycznego - pokazując, jak pracujący "w terenie"reprezentanci postrzegają swe zajęcie oraz, jaki stosunek mają do nich lekarze. Ze względu na swoją tematykę, publikacja jest także godna polecenia wszystkim osobom, które interesują się nagłaśnianymi w ostatnich latach przez media śledztwami dziennikarskimi dotyczącymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych.

      Spis Treści

      Wprowadzenie
      1. Rola firm farmaceutycznych we współczesnym społeczeństwie i gospodarce
      2. Etyka marketingu farmaceutycznego
      3. Działania marketingowe firm farmaceutycznych w ujęciu teorii socjologicznych i psychologii społecznej
      4. Oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego
      5. Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego, punkt widzenia przedstawicieli medycznych. Wyniki badań
      6. Postrzeganie marketingu farmaceutycznego przez lekarzy. Wyniki badań
      Zakończenie
      Bibliografia

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: