FAQ
czyli odpowiedzi na mądre i głupie pytania...
Jak zapłacę za przedmiot?
Płatność - tylko przez PayU lub przelewem na konto.
Ile kosztuje wysyłka?
Koszt wysyłki według cennika podanego do każdej aukcji.
W przypadku wielu zakupionych przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz (najwyższą podaną kwotę).
Dlaczego cena za wysyłkę wynosi np. 10 zł, podczas gdy znaczek kosztował tylko 7 zł?
Na pocztę trzeba dojechać, a koperta czy pudełko też kosztują. Poczta nie włącza się w akcje charytatywne.
Czy mogę otrzymać przesyłkę za pobraniem?
Nie.
Czy wysyłasz za granicę?
Nie.
Czy mogę oddać zakupiony przedmiot?
Wszystkie moje transakcje mają charakter finalny. Nie przyjmuję zwrotów. Nie prowadzę sklepu. Odsprzedaję moje własne posiadane zbędne mi w domu przedmioty, nieprzemyślane zakupy lub nietrafione prezenty. Jeśli coś jest niezgodne z opisem, możemy pertraktować.
Bielizna nie podlega zwrotowi lub wymianie w ogóle!!!
Czy towar jest nowy?
Jest to wyraźnie zaznaczone, czy nowy, czy używany.
Dlaczego cena jest niska?
Bo mam gest i taki kaprys.
Czy jest gwarancja i faktura VAT na zakupione produkty?
Rzeczy te należą do mnie. Nie prowadzę sklepu. Na elektronikę jest zawsze gwarancja producenta. Można się o nią ubiegać rejestrując produkt na stronie producenta w USA. W przypadku problemów należy się więc skontaktować bezpośrednio z producentem.
Krótko mówiąc: coś za coś. Chcesz gwarancję i fakturę VAT? Kup ten sam towar w sklepie, zapłać więcej niż u mnie i nie truj d…
Inne pytania?
Proszę kierować drogą mailową.