Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ETOURISM Dr Dimitrios Buhalis

11-03-2015, 19:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 380.10 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5076384717
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-03-2015 18:41:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23574, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61208, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32956, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39986, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16858, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23574, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61208, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32956, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39986, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16858

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Etourism: Information Technology for Strategic Tourism Management

ETOURISM Dr Dimitrios Buhalis

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Dr Dimitrios Buhalis
Language: English
Publisher: Financial Times/ Prentice Hall
Publication Date: 29 Nov 2002
Dimensions: 18.9 x 2.3 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 408
Condition: NEW
Product_ID: A5DBC57403

 

 

The book is aimed at advanced undergraduate and postgraduate students in business, tourism and hospitality programmes that need to explore how they can use ICTs in a strategic context. It is also anticipated that researchers and practitioners will find it useful and stimulating. This book addresses the digitization of all processes and value chains in the tourism, travel, hospitality and catering industries. By analysing the new technological trends it provides a solid basis for analysing the impacts of the Information Communication Technology (ICT) revolution on the tourism industry. The book adopts a strategic management and marketing perspective for tourism enterprises and destinations. It suggests that eTourism revolutionizes all business processes, the entire value chain as well as the strategic relationships of tourism organizations with all their stakeholders. It additionally focuses on how ICTs are employed in airlines, hotels, travel agencies, tour operators and destinations management organizations.The book demonstrates that eTourism increasingly determines the competitiveness of the organization, and therefore, it is critical for the competitiveness of the industry in the longer term.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 TOURISM: CHANGE, IMPACTS AND OPPORTUNITIES Wall

 TOURISM PLANNING Michael Hall

 DICTIONARY OF LEISURE, TRAVEL AND TOURISM

 STRATEGIC MANAGEMENT FOR HOSPITALITY AND TOURISM

 HOSPITALITY MARKETING: PRINCIPLES AND PRACTICE

 TOURISM: PRINCIPLES AND PRACTICE Fletcher, Fyall