Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ETHNOGRAPHY: PRINCIPLES IN PRACTICE Hammersley

23-05-2014, 1:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 212.10 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178123099
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 23-05-2014 01:53:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76143, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76058, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71182, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16529, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53960, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76143, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76058, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71182, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16529, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53960

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Ethnography: Principles in Practice

ETHNOGRAPHY: PRINCIPLES IN PRACTICE Hammersley

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Martyn Hammersley, Paul Atkinson
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 14 Jun 2007
Dimensions: 17.4 x 1.8 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 278
Condition: NEW
Product_ID: A415C96050

 

 

Now in its third edition this leading introduction to ethnography has been thoroughly updated and substantially rewritten. It offers a systematic introduction to ethnographic principles and practice. New material covers the use of visual and virtual research methods, hypermedia software and the issue of ethical regulation. There is also a new prologue and epilogue. The authors argue that ethnography is best understood as a reflexive process. What this means is that we must recognise that social research is part of the world that it studies. From an outline of the principle of reflexivity the authors go on to discuss and exemplify main features of ethnographic work, including: the selection and sampling of cases; the problems of access; observation and interviewing; recording and filing data; and, the process of data analysis and writing research reports. Throughout, the discussion draws on a wide range of illustrative material from classic and more recent studies within a global context. The new edition of this popular textbook will be an indispensable resource for students and researchers utilizing social research methods in the social sciences and cultural studies.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HANDBOOK OF ETHNOGRAPHY Atkinson, Delamont

 ETHNOGRAPHY: STEP-BY-STEP: 17 David Fetterman

 KEY CONCEPTS IN ETHNOGRAPHY Karen O'Reilly

 THE INTERPRETATION OF CULTURES Clifford Geertz

 WRITING ETHNOGRAPHIC FIELDNOTES Emerson, Fretz

 TALES OF THE FIELD: ON WRITING ETHNOGRAPHY Maanen