Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ETHICS IN QUALITATIVE RESEARCH Miller, Birch

23-05-2014, 2:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 203.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178149483
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-05-2014 02:48:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62108, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37001, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18901, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30407, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66753, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62108, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37001, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18901, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30407, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66753

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Ethics in Qualitative Research

ETHICS IN QUALITATIVE RESEARCH Miller, Birch

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Tina Miller, Maxine Birch, Melanie Mauthner, Julie Jessop
Language: English
Publisher: Sage Publications Ltd
Publication Date: 13 Sep 2012
Dimensions: 24 x 17.2 x 1.4 cm
Format: Paperback
Pages: 208
Condition: NEW
Product_ID: 1446B1A898

 

 

This fresh, confident second edition expands its focus on the theoretical and practical aspects of doing qualitative research in light of new ethical dilemmas facing researchers today. In a climate of significant social and technological change, researchers must respond to increased ethical regulation and scrutiny of research. New sources, types of data and modes of accessing participants are all challenging and reconfiguring traditional ideas of the research relationship. This engaging textbook explores key ethical dilemmas - including research boundaries, informed consent, participation, rapport and analysis - within the context of a rapidly changing research environment. The book effectively covers the ethical issues related to the data collection process, helping readers to address the ethical considerations relevant to their research.This fully updated new edition: '' Maps the changing and increasingly technology-reliant aspects of research relationships and practices '' Provides researchers with guidance through practical examples, enabling those engaged in qualitative research to question and navigate in ethical ways This book is essential reading for all those engaged in qualitative research across the social sciences.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 INTERPRETATIVE PHENOMENOLOGICAL ANALYSIS Smith

 THE FOUCAULT READER Michel Foucault

 SOCIAL RESEARCH METHODS Alan Bryman

 THE FOUNDATIONS OF SOCIAL RESEARCH Michael Crotty

 THE GOOD RESEARCH GUIDE Martyn Denscombe

 ETHICS IN QUALITATIVE RESEARCH Hammersley