Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ETHICAL COMMUNICATION AND SOCIAL RESPONSIBILITY

23-06-2014, 21:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 287.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4272354360
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-06-2014 21:03:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32516, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47425, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25922, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55792, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93992, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32516, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47425, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25922, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55792, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93992

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Ethical Communication and Social Responsibility

ETHICAL COMMUNICATION AND SOCIAL RESPONSIBILITY

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Sandu Frunza
Language: English
Publisher: LAP LAMBERT Academic Publishing
Publication Date: 1 May 2013
Dimensions: 1.1 x 15 x 22.5 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: C659C99299

 

 

The book shows the way in which ethical communication and social responsibility can contribute to the ethical reconstruction of the public space. The volume analyzes the relation between communication, ethics and deontology and displays the way theories and behaviors of actors in the communication space may be ethically shaped by using the concept of minimal ethics founded in the postmodern ethics. Departing from this concept, ethical and efficient ethics makes possible the responsible ownership of personal, organizational, community or social values, beyond the dispute between relativism and absolutism. The author discusses the notions of individual responsibility, organizations’ responsibility, and state’s responsibility as an organization that acts both at citizens’ level and at global level. All these lead to the conclusion that the globalization of communication supposes the continuous dynamics of regulation and codification in the communication field, and also lead to a professionalization of ethical expertise in media communication, public relations and social responsibility.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.