Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Estetyka w marketingu Strategiczne zarządzanie,...

28-02-2012, 14:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029714139
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 10:01:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1999
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 456
Format: 20.0x13.0cm
Rok wydania: 1999
Oprawa: Twarda z obwolutą



Estetyka w marketingu Strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy

Schmitt Bernd, Simonson Alex

Strategiczne zarządzanie tożsamością firmy i jej marką stanowi integralną część ogólnego zarządzania, marketingu strategicznego oraz zarządzania markami. Atrakcyjna i trwała tożsamość powstaje jako pochodna wspólnych działań: konsultantów w dziedzinie zarządzania strategicznego i tożsamości, kierowników ds. marketingu i kreowania wizerunku firmy, projektantów wyglądu produktów i grafiki, agencji reklamowych i agencji zajmujących się zagadnienieniami public re- lations, firm parających się projektami architektonicznymi i wystrojem wnętrz oraz wielu innych jednostek odpowiedzialnych za zarządzanie i kreatywność. Wynikiem ich działań jest estetyka organizacji i jej marki, np. atrakcyjne wizualnie czy działające na inne zmysły cechy i symbole, które reprezentują daną organizację jako łatwo rozpoznawalny składnik jej marki i które dostarczają klientom olśniewających doświadczeń sensorycznych. Niestety, aż do tej pory wszystkie te dziedziny nie były dokładnie przedstawione w literaturze poświęconej zagadnieniom marketingu i zarządzania. Ta książka jest pierwszą pracą, która oferuje Czytelnikowi wyczerpujące omówienie zagadnienia pod kątem strategicznym, przedstawia problematykę tożsamości organizacji i jej marki w kontekście estetyki i zawiera liczne porady obejmujące różnorodne dziedziny: towary opakowane, towary przemysłowe, towary technologiczne i usługi, sprzedaż detaliczną, sprzedaż nierentowną i wiele innych.