e-mail: [zasłonięte]@arik.pl tel: 510 [zasłonięte] 753
» Strona "o mnie" » Inne moje aukcje » Dodaj do ulubionych
Stron: 456 Format: 20.0x13.0cm Rok wydania: 1999 Oprawa: Twarda z obwolutą
| Estetyka w marketingu Strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy Schmitt Bernd, Simonson Alex Strategiczne zarządzanie tożsamością firmy i jej marką stanowi integralną część ogólnego zarządzania, marketingu strategicznego oraz zarządzania markami. Atrakcyjna i trwała tożsamość powstaje jako pochodna wspólnych działań: konsultantów w dziedzinie zarządzania strategicznego i tożsamości, kierowników ds. marketingu i kreowania wizerunku firmy, projektantów wyglądu produktów i grafiki, agencji reklamowych i agencji zajmujących się zagadnienieniami public re- lations, firm parających się projektami architektonicznymi i wystrojem wnętrz oraz wielu innych jednostek odpowiedzialnych za zarządzanie i kreatywność. Wynikiem ich działań jest estetyka organizacji i jej marki, np. atrakcyjne wizualnie czy działające na inne zmysły cechy i symbole, które reprezentują daną organizację jako łatwo rozpoznawalny składnik jej marki i które dostarczają klientom olśniewających doświadczeń sensorycznych. Niestety, aż do tej pory wszystkie te dziedziny nie były dokładnie przedstawione w literaturze poświęconej zagadnieniom marketingu i zarządzania. Ta książka jest pierwszą pracą, która oferuje Czytelnikowi wyczerpujące omówienie zagadnienia pod kątem strategicznym, przedstawia problematykę tożsamości organizacji i jej marki w kontekście estetyki i zawiera liczne porady obejmujące różnorodne dziedziny: towary opakowane, towary przemysłowe, towary technologiczne i usługi, sprzedaż detaliczną, sprzedaż nierentowną i wiele innych. |