Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Estetyka w marketingu. Bernd Schmitt

20-10-2014, 17:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 48 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 4625879832
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 4   
Koniec: 20-10-2014 17:09:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 1999
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Estetyka w marketingu

wyd: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu

rok wyd: 1999

ilość stron: 447

okładka: twarda

autor: Bernd Schmitt, Alex Simonson

Z czystym sumieniem stwierdzam, że Estetyka w marketingu jest książką przełomową. (...) Jak piszą sami autorzy, estetyka w marketingu to "zastosowana w produkcji, oparta na doświadczeniach sensorycznych filozofia marketingu, prowadząca do wykrystalizowania się tożsamości organizacji i jej marki". Innymi słowy: estetyka w marketingu traktuje o doświadczeniach związanych z marką przedsiębiorstwa (...). Te doświadczenia to: wygląd, odczucie, smak, zapach, dotyk, kolor, faktura, krój, dźwięk itd. Już sam pomysł zastosowania estetyki w marketingu wystarczy, by przeczytać tę książkę... i nosić ją zawsze przy sobie, jako przypomnienie wagi problemu. Ale książka ta ma dużo więcej przymiotów. Po pierwsze: dostarcza "strategii estetycznej" czy „wyznaczania mapy bodźców sensorycznych". Po drugie: objaśnia krok po kroku znaczenie poszczególnych elementów oddziałujących na odbiorcę, takich jak faktura materiału, krój pisma, kształt, kolor, dźwięk. A przede wszystkim zawiera mnóstwo praktycznych przykładów ilustrujących rozważania dotyczące zarówno elementów tożsamości firm i marek (...), jak i tworzenia udanego logo oraz strony w Internecie. Mam niezłe rozeznanie zarówno w literaturze poświęconej marketingowi, jak i w dziedzinie projektowania, l dlatego pozwalam sobie na wyrażenie opinii, że oto mam przed sobą jedną z najważniejszych i najbardziej oryginalnych książek marketingowych, jakie dane mi było przeczytać (a raczej: połknąć i przetrawić) w ostatnim czasie.