Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Estetyka Sztuka ZBIÓR PRAC kolor Ingarden teoria

19-01-2012, 14:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik Askeladden
numer aukcji: 2033609889
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 7   
Koniec: 12-01-2012 20:18:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dostawa i płatność

    Płatność z góry
    • Przelew bankowy
    • List polecony ekonomiczny                    7,50 zł

    • List polecony priorytetowy                      9 zł




                    

                    Tytuł: ESTETYKA 3/66

                    Autor: opracowanie zbiorowe

                    Wydawnictwo i rok wydania: PWN 1966
      900+100 egz.

                    Stan: db zagiecia i przytarcia okladki, grzbietu. Przybrudzenie po wierzchu na brzegu bloku

                    Oprawa:  miekka

                    Ilość stron: 406 str.

                    Format: 17x24 cm

                    Ilustracje: ---

                    Spis treści: 

      SPIS TREŚCI
      Rozprawy I
      J. M. R y mk i e wi c z: Hortus conclusus 3
      K. Piwocki: Niektóre zagadnienia teorii sztuki ludowej 31
      M. Rzepińska: Problemy estetyki koloru 49
      J. Sławińska: Uwagi o stosowaniu pojęcia „ntropii51 w teorii sztuki . . 69
      II
      A. Pytlak: Kilka uwag na temat Ingardenowskiei koncepcji dzieła mu­
      zycznego 81
      Z. Lissa: Uwagi o Ingardenowskiej teorii dzieła muzycznego 95
      R. Ingarden: Uwagi do Uwag Zofii Lissy 115
      III
      A. Kuczyńska: Mit poety-czarodzieja 129
      E. Sarnowska: Główne problemy Poetyki Juliusza Cezara Scaligera . . 143
      B. Suchodolski: Z dziejów autonomizacji sztuki w stosunku do nauki . 163
      J. Białostocki: Terribilitd 185
      M. Wallis: Winckelmannowi w hołdzie 191
      T. Kostyrko: Poglądy estetyczne Leona Cłrwistka 205
      Dyskusja o estetyce
      T. R ó ż e w i c z: Do źródeł 223
      T. Konwicki: Hamburska ewidencja w sztuce 229
      J. Hryniewiecki: Architektura czyli estetyka samej materii .... 233
      J. M. Chomiński: Estetyka a historia muzyki 236
      P. Beylin: Estetyka i socjologia sztuki . 239
      S. Morawski: Komentarza ciąg dalszy 246
      Informacje
      P. Minguet: Badania estetyczne w Belgii 257
      I. Wojnar: Gastona Bachelarda estetyka twórczej wyobraźni .... 265
      H. Junghertz-Taborska: Clive Bell . . 272
      Jubileusz Władysława Tatarkiewicza 279
      Prze glą d y
      B. O t w i n o w s k a: The Journal of Aesthetics and Arct Criticism .... 281
      H. Junghertz-Taborska: The British Journal of Aesthetics ... 293
      I. Wojnar: Revue d!E,sthetique 303
      J. R y t e 1: Rivista di Estetica 309
      K. Krzemień: Jahrbuch fiir Asthetik und Allgemeine Kunstwissenschaft . 317
      B. Piasecka: Voprosy Estetiki 322
      E. Ma dany: Estetika, casopis pro estetiku a teorii umeni CSAV . ... 324
      m: Chronika Aisthetikes 335
      Bigaku (Japonia) 336
      B. Biskupska: Z problemów wiedzy o literaturze 337
      A. Helman: Zagadnienia teoretyczno-estetyczne w literaturze filmologicznej 340
      J. B r a c h: Z teorii widowiska telewizyjnego . 344
      A. B er wid Buchnę r: Estetyka muzyki . 349
      Recenzje
      M. Varos: Próba samookreślenia estetyki . 355
      K. Rosner: Estetyka lingwistyczna Alberta Hofstadtera - . 359
      P. Graff: Moore o pięknie 364
      A. Trojanowska: Wychowanie przez sztukę 367
      S. Krzemie ń-Ojak: Problemy wiedzy o literaturze 369
      M. Głowiński: Lucien Goldmann i socjologia powieści 373
      S. Morawski: Niezwykła kronika M. Porębskiego 381
      B. Owczarek: Historia i doktryna 391
      H. D z i c h c i ń s k a: Film a powieść 394
      S. Morawski: O alienacji i wolności artystycznej . ....... 398



      Strona o mnie

      Moje aukcje (książki o zbliżonej tematyce. Kliknij.)


      Uwaga! Na zdjęciach wokół liter możliwe charakterystyczne zniekształcenia - wynikają z konieczności kompresji zdjęć. W rzeczywistości zniekształcenia nie występują. Możliwe też błędy w opisie - z powodu niedoskonałości odczytu OCR, za co przepraszam.