MARIA BAL NOWAK, Akcenty nad nicością i prochem. Zbigniew Herbert-poezja jako habituacja | |
ANNA CHEĆKA-GOTKOWICZ, Czy umiemy słuchać- typologia odbiorców muzyki | |
MACIEJ GUTOWSKI, Sztuka w społeczeństwie sieciowym | |
OLGA ANNA JABŁONKO, Ślady Swedenborga w twórczości Baudelaire'a i Balzaca | |
MARCIN KARAŚ, Piękno w filozofii Teilbarda de Chardina | |
ANNA M. KŁONKOWSKA, Ars ancilla historiae. O historii i sztuce według T. Lessinga | |
JANINA MAKOTA, Filozofia wartości według Hugona Munsterberga | |
PIOTR MRÓZ, Lwa Szestowa egzystencjalistyczna interpretacja dzieła Dostojewskiego | |
LESZEK POLONY, Muzyka jako gra bycia. Wokół refleksji George'a Steinera o muzyce | |
JOANNA WINNICKA-GBUREK, W poszukiwaniu kryterium. Krytyka artystyczna po końcu krytyki | |
JAN WOLEŃSKI, Zdania aksjologiczne z perspektywy naturalizmu | |
DOMINIKA CZAKON, Kino operatorów'— festiwal Camerimage 2009 | |
ŁUCJA DEMBY, Anioł— to brzmi dumnie? | |
LESZEK KIKIELA, List do Profesora Tadeusza Kantora | |
ANNA MAĆKOWIAK, Kobieta i awangarda według Julii Kristevej | |
IWONA M. MALEC, Sztuka w kręgu wzajemnych inspiracji | |
MAGDALENA MARCINIAK, „Na skrzyżowaniu wszystkich dzieł — prawdopodobnie teatr" (Roland Barthes Pisma o teatrze) | |
MARCIN MOŁOŃ, Przegląd teorii sztuki od Arystotelesa do Baudrillarda | |
PATRYCJA SOSNOWSKA, "Nie ma konsonansu bez dysonansu" | |
DANUTA ŚWIATŁOŃ, Nowe spojrzenie na sztukę | |
PAULINA TENDERA, Sztuka globalna | |
KSIĄŻKA DOSTĘPNA W WERSJI ELEKTRONICZNEJ: | |