Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ESSENTIALS OF MARKETING McDaniel, Lamb

26-10-2014, 1:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 392.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643423391
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:50:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78650, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07607, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43892, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12219, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11339, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78650, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07607, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43892, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12219, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11339

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Essentials of Marketing

ESSENTIALS OF MARKETING McDaniel, Lamb

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Carl McDaniel, Charles W. Lamb, Joseph F. Hair
Language: English
Publisher: South-Western College Publishing
Publication Date: 18 Feb 2011
Dimensions: 18.9 x 2 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 672
Condition: NEW
Product_ID: 1111BB1928

 

 

Help your students achieve marketing success by delivering the best up-to-the-minute coverage of key marketing topics available in this complete, yet brief, latest edition of ''Marketing Essentials, 7/e, International Edition'' by award-winning instructors and leading authors McDaniel/Lamb/Hair. ''Marketing Essentials, 7/e, International Edition'' uses a fresh, streamlined design to focus on captivating examples and innovative applications that ensure students not only understand marketing concepts, but also know how to effectively apply them to real-world practice. This edition now visually illustrates key marketing concepts and showcases the customer experience with an engaging writing style punctuated by the most recent marketing statistics and figures. A new appendix and exercises emphasize building a professional marketing plan with an integrated internet focus to further prepare students for success. This book's concise 15-chapter format offers unequaled flexibility to make this course your own with outside projects and readings, while still providing the comprehensive coverage students need.Powerful teaching and learning tools form part of the book's hallmark Integrated Learning System organized around the book's learning objectives. All-new videos produced specifically for this edition feature fascinating stories of marketing success, while a myriad of exceptional online and in-book tools answer the needs of a variety of learning and teaching styles. ''Marketing Essentials, 7/e, International Edition'''s lively coverage and broad-based appeal is designed to create a learning experience that leaves your students saying, 'Now that's marketing'.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 STATISTICS FOR BUSINESS AND ECONOMICS Cortinhas

 MANAGEMENT Richard Daft, Martyn Kendrick

 ACCOUNTING FOR BUSINESS Peter Scott