Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

eSprinter.eu - Zarządzanie Serwisem - Licencja

04-07-2014, 10:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik esprinter
numer aukcji: 4303068690
Miejscowość Baranowo
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 04-07-2014 10:59:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rodzaj: Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

eSprinter.eu - Zarządzanie Serwisem

 

 

 

Licytujesz dostęp do systemu dla 1 użytkownika do platformy eSprinter.eu przez 1 miesiąc.

Każdy klient otrzymuje indywidualną bazę przy czym minimalna wymagana ilość użytkowników to 5.

Minimalny okres świadczenia usługi to 6 miesięcy co oznacza, że kupujący musi utrzymywać przez minimum 6 miesięcy przynajmniej 5 użytkowników.

Czas realizacji zamówienia wynosi do 21 dni.

Przed zakupem proszę o kontakt: [zasłonięte]@esprinter.eu

 

Dzięki platformie możliwe jest rejestrowanie wszystkich wpływających zleceń, przypisywanie zadań do serwisantów, kontrola wykonanych zadań.

 

Przykłady zastosowania:

Serwis działa na terenie całego kraju. Centrala jest zlokalizowana w jednym/kilku miejscach na terenie kraju

(np. centrala w Wielkopolsce).

Zlecenia serwisowe sa realizowane przez mobilnych serwisantów którzy mają pod swoją opieką obszar oddalony od centrali (np. Małopolska).

Informacje dot. zleceń są przekazywane telefonicznie, mailowo.

W powyższym przypadku dyspozytor w centrali rejestruje wszystkie zlecenia i przypisuje je zgodnie z umiejętnościami serwisantów do wykonania. Zakres danych to między innymi: numer, typ, producent maszyny, opis awarii, ew. lista części zamiennych, ostateczny termin wykonania zlecenia etc.

Serwisant poprzez mobilne urządzenie z dostępem do Internetu (laptop, tablet, smartphone) ma wgląd na swój kalendarz zleceń. Wszystkie dane dot. zlecenia oraz historii napraw danego urządzenia są dostępne. Serwisant raportuje podjęcie zlecenia oraz zakończenie wykonania zlecenia. Podczas zamykania zlecenia możliwe jest wprowadzenie informacji dot. użytych części zamiennych, przyczyn awarii i przebiegu naprawy. Możliwe jest także załączenie plików do zlecenia (zdjęcia z naprawy, protokoły etc.).

 

 

Zapraszamy do skorzystania z wersji testowej.

http://test.esprinter.eu

Użytkownik - dyspozytor: dyspozytor1 Hasło: dyspo1

Użytkownik - serwisant: serwisant1 Hasło: serwis1

Uwaga: Baza testowa nie posiada wszystkich funkcji i będzie okresowo czyszczona.

W razie pytań proszę o kontakt - [zasłonięte]@esprinter.eu

 

Zalety:

- pełna kontrola nad przetwarzanymi zleceniami;

- dotrzymywanie terminów serwisowych;

- łatwa komunikacja: dyspozytor <> serwisant;

- obniżenie kosztów poprzez wzrost wydajności.

 

Funkcjonalność systemu:

Serwis

- rejestracja zleceń serwisowych;

- przypisywanie zarejestrowanych zleceń do wyznaczonego serwisanta;

- zarządzanie kalendarzem zleceń - możliwe jest przeniesienie zlecenia z dotychczasowego serwisanta na nowego;

- historia zleceń serwisowych dot. danego obiektu (maszyna, urządzenie, etc.)

- dobór serwisanta do wykonania zlecenia wg umiejętności/uprawnień - na liście do wyboru są jedynie serwisanci posiadający uprawnienia do danej maszyny, urządzenia;

- raportowanie aktywności serwisantów (ilość dni serwisowych, etc.)

- komunikacja z serwisantami - możliwość współpracy ze zdalnymi serwisantami, wszystkie informacje dot. zleceń są wymieniane poprzez platformę ( serwisant po zalogowaniu się do systemu ma wgląd do własnego kalendarza z zadaniami serwisowymi, historią serwisową maszyn, etc.);

- komunikacja serwisantów z działem części zamiennych (zamówienie wytypowanych części zamiennych).

 

Środki Trwałe

- ewidencja przekazanych pracownikom środków trwałych, narzędzi, etc.

- raporty dot. posiadanych środków trwałych, narzędzi w magazynie, przekazanych serwisantom, etc.

 

Istnieje oczywiście mozliwość dopasowania aplikacji pod specyficzne wymagania klienta!

 

System pracuje nieprzerwanie od 2007 r. i przetworzył już ponad 11,5 tyś zleceń serwisowych podnosząc wydajność i obniżając koszty.