Ochrona dla stacji roboczych i serwerów plikowych
ESET Endpoint Security Suite to kompletna ochrona stacji roboczych pracujących pod kontrolą systemów Windows, Mac OS X i Linux.
ESET Endpoint Security łączy bezkonkurencyjną ochronę antywirusową i antyspyware programu ESET Endpoint Antivirus ‘NOD32’ ze skutecznym firewallem, filtrem antyspamowym oraz kontrolą dostępu do stron www.
Dodatkowo pakiet obejmuje program ESET File Security do ochrony serwerów plikowych Windows / Linux / BSD / Solaris.
Odkryj zaawansowane funkcje programu
ESET Endpoint Security integruje zaawansowaną ochronę silnika antywirusowego i antyspyware programu ESET Endpoint Antivirus ‘NOD32’ z firewallem skanującym zarówno ruch przychodzący jak i wychodzący, który zatrzymuje ataki hakerów na sieć firmową.
Korzystaj z wygodnego zdalnego zarządzania funkcjami programu, które umożliwia integrację z Active Directory i tym samym szybką i łatwą instalację oraz kontrolę ESET Endpoint Security w całej sieci. A to wszystko z jednej konsoli ESET Remote Administrator.
Główne korzyści dla Twojej firmy
Kompleksowe rozwiązanie – ESET Endpoint Security skutecznie łączy w jednej aplikacji moduł antywirusowy, antyspyware, antyspam , zaporę osobistą oraz HIP i filtr treści. Program nie obciąża zasobów systemu i zapewnia najwyższej klasy ochronę przed narzędziami cyberprzestępców takimi jak rootkity, phishing i ataki drive-by download.
Skuteczny silnik skanujący – ESET wykorzystuje wiodącą na rynku technologię skanowania proaktywnego. Zabezpiecza w ten sposób dane Twojej firmy przed już istniejącymi oraz jeszcze nieznanymi zagrożeniami, redukując jednocześnie ryzyko fałszywych alarmów do minimum.
ESET Live Grid - Optymalizacja skanowania oparta o tzw. białe listy „bezpiecznych” plików, połączona z bazą reputacji plików umieszczoną w chmurze. ESET Live Grid rozpoznaje pliki na twardym dysku użytkownika i sprawdza ich reputację na serwerach producenta.
Kontrola treści - Funkcjonalność ta pozwala zarządzać dostępem do stron www w zależności od kategorii w jakiej znajduje się dana strona. Administator ma do dyspozycji ponad 140 różnych kategorii stron internetowych. Kategorie są na bieżąco uzupełniane o najczęściej odwiedzane Polskie witryny. Polityki filtrowania stron mogą być przydzielane pojedynczym użytkownikom jak i całym grupom użytkowników.
Zaawansowana kontrola urządzeń – Funkcjonalność ta umożliwia administratorowi zdefiniowanie typów urządzeń, które mogą być wykorzystywane na stacjach klienckich. Możemy zablokować: dyski zewnętrzne, płyty CD i DVD, pendrive’y, urządzenia komunikacyjne na USB (w tym modemy), drukarki USB, urządzenia połączone przez Firewire lub Bluetooth itd. Istnieje również możliwość ustalenia białej listy określonych nośników wymiennych w oparciu o ich producenta, model czy nawet numer seryjny; opcje dostępu obejmują jego całkowite blokowanie, możliwość samego odczytu oraz odczytu i zapisu.
System zapobiegania włamaniom (HIPS) - Oferuje możliwość zdefiniowana reguł dla rejestru systemu, procesów, aplikacji i plików, w tym monitorowania zmian w kluczach startowych, kluczach umożliwiających zmianę właściwości systemu, jak również zmian w ważnych plikach (np. host file). Oprócz tego HIPS umożliwia blokowanie wszystkich z wymienionych zmian.
Instalacja modułowa - Administrator może zdecydować o tym, żeby nie instalować niektórych komponentów programu (np. firewalla, ochrony klienta pocztowego). Administrator może zdecydować, które komponenty powinny zostać zainstalowane, a które nie, aby nie zwiększać obciążenia stacji roboczej.
Przywracanie wcześniejszej wersji bazy sygnatur wirusów lub modułów programu - Oprogramowanie dla stacji roboczych umożliwia administratorowi wymuszenie (za pomocą konsoli ERA) przywrócenia poprzednich wersji bazy sygnatur / modułów programu oraz wstrzymanie aktualizacji na zarządzanych jednostkach na określony czas (12, 24, 48 godzin), bądź na czas nieokreślony.
Skanowanie komunikacji szyfrowanej – Zawartość szyfrowanych protokołów HTTPS i POP3S oraz pliki skompresowane są dokładnie skanowane pod kątem obecności zagrożeń.
Najwyższej klasy obsługa Klienta – Polegaj na doświadczeniu inżynierów Działu Pomocy Technicznej ESET, którzy udzielają fachowej pomocy zarówno w kwestii wdrażania jak i zarządzania naszymi rozwiązaniami. Jeśli pojawi się potrzeba skorzystania z pomocy technicznej, możesz liczyć na zespół wsparcia technicznego ESET – bezpłatnie.
Ochrona wielu systemów
Z rozwiązań ESET możesz korzystać niezależnie od systemów operacyjnych zainstalowanych na stacjach roboczych. W tej chwili dostępne są rozwiązania dla systemów Windows, Mac OS X oraz Linux Desktop.