Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ERIC CLAPTON 461 Ocean Boulevard `74 MFSL 24K GOLD

09-06-2012, 9:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 228.50 zł      Aktualna cena: 228.50 zł     
Użytkownik Blues_Jazz1967
numer aukcji: 2330841138
Miejscowość Płońsk
Licytowało: 6    Wyświetleń: 192   
Koniec: 17-05-2012 21:27:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Liczba płyt w wydaniu: jedna
Opakowanie: bez folii
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

AUKCJA BEZ CENY MINIMALNEJ !
 
 
 
Mobile Fidelity Sound Lab uważany jest za jednego z pionierów audiofilskich nagrań. Firma założona została w roku 1977 przez zapalonego audiofila, Brada Millera, i od początku nastawiona była na reedycje płyt na najwyższym możliwym poziomie. Aby to osiągnąć, opracowano kilka unikalnych technik, mających na celu poprawę studyjnych standardów. Do najważniejszych należą: wykonywany w technice half-speed master płyt LP Original Master Recording, tloczone na złotym podkładzie płyty CD Ultradisc oraz Ultra High Resolution (UHR).
Proces remasteringu rozpoczyna się od dokładnej inspekcji taśmy-matki (zakłada się, że tylko z takich taśm będzie się korzystać, reguła ta została złamana tylko przy najnowszych płytach Johna Lennona, które były remiksami dokonanymi pod okiem Yoko Ono). Taśma jest następnie odtwarzana na przeprojektowanych magnetofonach szpulowych, których głównym zadaniem jest powtórzyć warunki w momencie nagrania. Samodzielnie opracowano także sygnały testowe służące do kalibracji magnetofonów. W 1993 roku rozpoczęto remastering płyt w systemie GAIN. W 1997 rozpoczęto pierwsze próby z sygnałem DSD - zaprojektowano własny przetwornik A/D oraz konwerter, który pozwoliłby zamienić sygnał DSD na PCM, dla warstwy CD na płytach hybrydowych. Wówczas Tim de Pavacini ulepsza system GAIN (Great Ambient Information Network), który otrzymał oznaczenie GAIN 2. Pierwszą, wydaną przez MoFi płytą SACD był pochodzący z roku 1999 dysk Duke'a Ellingtona "Blues in Orbit". Rok wcześniej umiera założyciel firmy i wydaje się, że tak zakończy się historia tego zasłużonego dla nas labela. Na szczęście audiofile są na świecie i w 2001 roku MoFi zostaje kupione przez Jima Davisa, właściciela Music Direct. Tak rozpoczyna się nowa era w historii firmy, era z w dużej mierze znaczona przez płyty LP oraz SACD.

 

Eric Clapton - 461 Ocean Boulevard [MFSL Audiophile Original Master Recording]

  

Recording information: Criteria Recording Studios, Miami, FL (04/1974-05/1974).

Eric Clapton - vocals, guitar, dobro
Carl Radle - bass guitar
Al Jackson Jr.
George Terry
Jamie Oldaker - drums, percussion
Albhy Galuten - piano, electric piano, clavichord, synthesizer
Dick Sims - organ
Jim Fox - drums
Tom Bernfield - background vocals
Ali Muhammed Jackson
Thomas Bernfeld

Also: Yvonne Elliman
 
 
 
Uncut (p.172) - 4 stars out of 5 - "[T]he 1974 album on which Clapton rediscovered the primacy of music in his life. The result was a joyous collection..."
Mojo (Publisher) (p.119) - 4 stars out of 5 - "A form-finding set, comedown as comeback."

24 KARAT GOLD
ULTRADISC II
Analog-Analog-Digital
Zawiera 1 utwór bonusowy.
Absoutnie unikatowe wydanie (bardzo unikalne) !!!

Płyta kompaktowa-orginalna. Płyta pokryta 24-karatowym złotem !

 

 

 

BLUES Blues-Rock , Hard Rock

   

MOBILE FIDELITY SOUND LAB Records numer katalogowy UDCD 594 z 1993 / 1974 roku. Made in USA.

  

 

 
Stan płyty: całość (dysk, poligrafia i pudełko lift-lock) w absolutnie perfekcyjnym stanie, jak nowa !!!
 
 
 
 
SPIS UTWORÓW : jeżeli masz chwilę czasu, to kliknij TUTAJ (otwórz w nowym oknie) 

 
, i już możesz posluchać samplii.
 
 
 
 
  1. Motherless Children
  2. Better Make It Through Today
  3. Willie And The Hand Jive
  4. Get Ready
  5. I Shot The Sheriff
  6. I Can't Hold Out
  7. Please Be With Me
  8. Let It Grow
  9. Steady Rollin' Man
  10. Mainline Florida
  11. Give Me Strength - BONUS TRACK

 
 
 
Name Credits
Al Jackson, Jr. Drums
Albhy Galuten Piano, Piano (Electric), Synthesizer, Clavichord, Organ
Bob Defrin Art Direction
Carl Radie Bass, Arranger
Carl Radle Guitar (Bass), Bass
David Gahr Photography
Dick Sims Keyboards, Bass, Organ
Eric Clapton Dobro, Arranger, Guitar, Vocals
George Terry Piano, Guitar, Vocals (Background)
Jamie Oldaker Drums, Percussion
Jim Fox Drums
 
Karl Richardson Audio Engineer, Engineer
Steve Klein Assistant Engineer
Thomas Bernfeld Vocals (Background)
Tom Bernfield Vocals (Background), Vocals
Tom Dowd Producer, Audio Production
Yvonne Elliman Guitar, Vocals (Background), Vocals
461 Ocean Boulevard is Eric Clapton's second studio solo album, arriving after his side project of Derek and the Dominos and a long struggle with heroin addiction. Although there are some new reggae influences, the album doesn't sound all that different from the rock, pop, blues, country, and RB amalgam of Eric Clapton. However, 461 Ocean Boulevard is a tighter, more focused outing that enables Clapton to stretch out instrumentally. Furthermore, the pop concessions on the album -- the sleek production, the concise running times -- don't detract from the rootsy origins of the material, whether it's Johnny Otis' "Willie and the Hand Jive," the traditional blues "Motherless Children," Bob Marley's "I Shot the Sheriff," or Clapton's emotional original "Let It Grow." With its relaxed, friendly atmosphere and strong bluesy roots, 461 Ocean Boulevard set the template for Clapton's '70s albums. Though he tried hard to make an album exactly like it, he never quite managed to replicate its charms. ~ Stephen Thomas Erlewine, All Music Guide
 
 
Wszystkie płyty wystawione na moich aukcjach, pochodzą z mojej prywatnej wieloletniej kolekcji.
***OSOBY BEZ PEŁNEJ AKTYWACJI KONTA (KOPERTKI), proszę o nie licytowanie w moich aukcjach.***