DRUKARKA EPSON STYLUS SX218
wielofunkcyjna atramentowa
na najtańsze tusze !!!!! ( zamienniki)
W komplecie z drukarką oryginalne nowe 4 tusze !!!!!!!!!
Towar zawsze jest:
oryginalny, nowy, kompletny i gotowy do użytku.
Opis przedmiotu
Proste w obsłudze urządzenie wielofunkcyjne wyposażone w panel LCD i gniazda kart pamięci, które umożliwiają szybki wydruk dokumentów bez użycia komputera. Oddzielne wkłady atramentowe zapewniają oszczędności – wymieniasz tylko zużyty kolor |
|
Sugerowana cena sprzedaży 289,00 PLN |
Epson Stylus SX218
To proste w obsłudze urządzenie wielofunkcyjne pozwalające na drukowanie, skanowanie i kopiowanie jest również wyposażone w kolorowy panel LCD i gniazda kart pamięci umożliwiające szybkie i proste drukowanie zdjęć i dokumentów.
Atramenty Epson DURABrite Ultra pozwalają uzyskać wysokiej jakości wydruki, które są wodoodporne, odporne na wyblaknięcie i tworzenie smug oraz używanie zakreślacza. A oddzielne wkłady atramentowe gwarantują oszczędności - wymieniasz tylko zużyty kolor.
Dzięki oprogramowaniu Epson Easy Photo Print i Epson PhotoEnhance można za pomocą jednego przycisku usuwać efekt czerwonych oczu, dostosowywać kolory i przywracać świetność starym zdjęciom, a oprogramowanie ABBYY FineReader® OCR pozwala na skanowanie tekstów do plików zapewniających możliwość edycji.
- Wysokiej jakości wydruki
- Szybkoschnące wydruki są odporne na działanie wody, tworzenie smug, używanie zakreślacza i blaknięcie
- Technologia pigmentów pokrytych żywicą umożliwia drukowanie na różnych papierach
Materiały eksploatacyjne:
T0711--Black
T0712--Cyan
T0713--Magenta
T0714--Yellow
T0715-- Multi Pack (komplet 4 tuszy) ORYGINAŁ
Tusze, tanie zamienniki jak i oryginały do kupienia u nas na innych aukcjach, Zapraszamy.
Dane techniczne
Konfiguracja dysz |
90 Nozzles Black, 29 Nozzles per Color |
Minimalna wielkość kropel |
4 pl |
Technologia tuszów |
Epson DURABrite™ Ultra |
Rozdzielczość drukowania |
5.760 x 1.440 DPI |
Wydajność |
Jedno stanowisko |
Wielofunkcyjny |
Skanowanie, Kopia |
Szybkość druku |
34 stron/min Monochromatyczny, 15 stron/min Kolor, 72 sekund(y) per 10 x 15 cm photo |
Kolory |
Black, Cyan, Yellow, Magenta |
Rozdzielczość skanowania |
1.200 DPIx2.400 DPI (poziomo x pionowo) |
Formaty papieru |
A4, A5, A6, B5, C6 (koperta), 9 x 13 cm, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 13 x 20 cm, 20 x 25 cm, 100 x 148 mm, 0.672[zasłonięte]66[zasłonięte]666, Letter, Letter Legal |
Pojemność podajnika papieru |
120 arkuszy Standardowa |
Wymiary |
450 mm x 342 mm x 182 mm (Szerokość x Głębokość x Wysokość) |
Masa |
5,7 kg |
Kompatybilne systemy operacyjne |
Windows Vista, Windows XP, Windows 2000, Windows XP x64, Windows 7, Mac OS 10.3+ |
Załączone oprogramowanie |
Epson Easy Photo Print, Epson Event Manager, ABBYY FineReader® Sprint 8.0 (MacOS), ABBYY FineReader® Sprint 9.0 (Windows) |
Emisja hałasu |
Praca: 5,4 B (A) |
Ciśnienie akustyczne |
Praca: 40 dB (A) |
Przyłącza |
USB 2.0 Type B |
Zawartość zestawu |
Urządzenie podstawowe, Pojedyncze wkłady atramentowe, Instrukcja obsługi (CD), Oprogramowanie (CD), Karta gwarancyjna, Kabel zasilający |
Wyświetlacz ciekłokrystaliczny |
Type: Color, Diagonal: 4 cm |
Karty pamięci |
xD-Picture Card |
Gwarancja |
12 miesiące/miesięcy Naprawa w serwisie |
Dodatkowe
-
Wszystkie przedmioty na naszych aukcjach są nowe, posiadają gwarancje i są legalnie nabyte u dystrybutorów, każdy nabywca otrzymuje pisemną gwarancje, paragon fiskalny, lub fakture VAT.
-
Wiele towarów posiadamy w wyjątkowo niskiej niepowtarzającej cenie.
- Możliwość dowozu do kupującego (info w sklepie), do miast Bytom, Gliwice, Tarnowskie Góry, Katowice.
Regulamin
1. Zakup towaru na naszych aukcjach oznacza akceptacje poniższego regulaminu.
2. Do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon lub fakturę VAT. Standardowo wystawiamy paragon. Jeśli dowodem zakupu ma być faktura proszę zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu dostawy i na stronie transakcji strefy Sello, oraz wypełnić pole z danymi do faktury. NIE zamieniamy już wystawionego paragonu na f-vat !!
3. Proszę ZAWSZE wszelkie uwagi do transakcji ( zmiana adresu wysyłki, dane do faktury, informacje o płatności, itp), wpisywać na stronie strefy Sello, do której otrzymacie Państwo link.
Ten sposób przekazania tych informacji jest najpewniejszy.
4. Do każdego towaru wystawiamy pisemną gwarancje,z wyjątkiem towarów które posiadają gwarancje producenta z rejestracją towaru na stronie internetowej, np. Samsung i LG, itp.
5. Każdy etap transakcji (przyjęcie zamówienia, zaksięgowanie wpłaty, śledzenie wysyłki) potwierdzony jest poprzez e-mail do nas, ponadto widać to na stronie Strefy Sello.
PRZEBIEG TRANSAKCJI:
-
Nabywasz towar.
-
Wypełniasz formularz "Płace z Allegro", gdzie określasz forme zapłaty i wysyłki.
-
Otrzymujesz od nas email do strony Strefy Sello, do kontroli przebiegu transakcji, w którym prosimy o wpisanie danych do wysyłki, (jeśli mają być inne), faktury, oraz ew.uwag.
-
Jeśli wybrałeś płatność zwykłym przelewem, czekamy na wpływ w banku.
-
Jeśli wybrałeś odbiór osobisty, czekaj na kontakt od nas, który potwierdzi gotowość wydania.
-
Wysyłamy towar dobrze zabezpieczony.
-
Finalizujemy transakcje.
-
Wystawiamy sobie komentarze.
Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz.
Negatywny komentarz definitywnie kończy naszą współpracę, zastanów się przed jego wystawieniem, wina niekoniecznie leży po naszej stronie, chociaż zdarzają się wpadki, jesteśmy tylko ludźmi i także nam zdarzają się pomyłki. Skontaktuj się z nami, z pewnością dojdziemy do porozumienia i rozwiążemy problem z korzyścią dla obu stron.
WYSYŁKI
Zamówiony towar zasadniczo wysyłamy jak najszybciej, przeważnie w 24h, z racji, że prowadzimy Salon komputerowy, może się zdażyć, że w danym dniu danego towaru nam braknie, wtedy towar wysyłamy przeważnie do 2 dni roboczych.
Orientacyjny czas wysyłki podany jest na aukcji w opcji "Dostawa i płatności"
Zastrzegamy sobie dłuższy czas terminu realizacji zamówień, o czym niezwłocznie poinformujemy.
Koszty wysyłki podane są na stronie aukcji przedmiotu, który jest wystawiony na sprzedaż.
Jeśli zalicytowałeś kilka sztuk na jednej aukcji lub na kilku naszych aukcjach koszt wysyłki jest stały, tylko w przypadku przesyłki kurierskiej.
Przesyłki Pocztą Polską wysyłamy tylko niektóre przedmioty z racji na brak ubezpieczenia przesyłki i przypadki zagubienia przesyłek.
Wybierając przesyłke Pocztą Polska przenosisz na siebie ryzyko zagubionej lub zniszczonej przesyłki.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, do cen Poczty Polskiej doliczamy podatek VAT w wysokości 23%.
Informujemy, że reklamację na Poczcie Polskiej możemy złożyć dopiero po 14 dniach od momentu wysłania paczki, jeżeli długo oczekujesz na towar i nie masz pewności czy go wysłaliśmy możemy Ci przesłać potwierdzenie nadania, nie obwiniaj nas bez próby kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy.
Zastrzegamy, że nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki w terminie przez Pocztę Polską lub Kuriera.
Zastrzegamy sobie, że nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe z winy Poczty Polskiej lub Kuriera. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza. Stwierdzając uszkodzenie towaru należy spisać protokół szkody w dniu odbioru paczki. W innym przypadku gwarancja nie będzie przez nas uwzględniona.
UWAGA! proszę ZAWSZE! sprawdzać stan zawartości paczki w obecności kuriera!! W razie stwierdzenia uszkodzeń należy NATYCHMIAST sporządzić protokół szkody. Brak spisanego protokołu podczas odbioru uniemożliwia ubieganie się o zwrot poniesionych strat!!
Przesyłki kurierskie wysyłamy zawsze do godziny 12,00 i są ubezpieczone do 5000,00.
ZWROTY I REKLAMACJE
Masz prawo do zwrotu zakupionego przedmiotu w ciągu 10 dni, pod warunkiem odesłania go do nas na swój koszt. Przedmiot musi być zwrócony wraz z oryginałem paragonu lub kopią faktury, bez śladów używania, pełnym fabrycznym wyposażeniem (dotyczy też instrukcji, karty gwarancyjnej fabrycznego opakowania itd.).
Przed wysłaniem do nas towaru do zwrotu, prosimy o kontakt, w celu wypełnienia Oświadczenia odstąpienia od umowy sprzedaży.
Jeśli chcesz wysłać towar do reklamacji, prosimy ten fakt do nas zgłosic w dowolny sposób. Nie odbieramy paczek pobraniowych oraz paczek wysłanych na nasz koszt.
INNE
Staramy się aby opisy były bardzo dokładne. Zdjęcia odzwierciedlają ich rzeczywisty wygląd.
Jeśli masz wątpliwości co do treści opisu napisz lub zadzwoń. Na wszystkie wiadomości odpisujemy możliwie jak najszybciej.
Dokonując przedpłaty, w tytule przelewu koniecznie podaj swój LOGIN!!! Brak tej informacji znacznie opóźni realizację zamówienia.
Ze względu na ciągły postęp w dziedzinie konstrukcji i doskonalenia artykułów produkowanych przez naszych dostawców zastrzegamy sobie możliwość niezgodności niektórych parametrów z danymi publikowanymi w opisach.
Każdą wiadomość e-mail podpisuj swoją nazwą użytkownika Allegro, nie kasuj wcześniejszej treści przy odsyłaniu odpowiedzi.
|
Gwarancja
w miesiącach
24
Gwarant
producent
door to door
Płatność
Preferujemy płatność za pomocą:
lub przelewm na konto w
ING Bank Śląski
43 1050 [zasłonięte] 158800
0022 [zasłonięte] 389547
lub za pobraniem dla osób z pełną aktywacją konta i przynajmniej piecioma pozytywnymi komentarzami.
W Salonie akceptujemy
płatność kartą płatniczą, lecz towary nabyte przez Allegro, płatność tylko gotówką, lub + 2%.
Możliwość sprzedaży
na raty w systemach:
Wysyłka
Koszt wysyłki i pakowania jest zawsze podany na aukcji w: Dostawie i płatności.
Kurier do 20kg
Kontakt
BINA-MJ
Salon komputerowy
Staromiejska 4
Zabrze 41-800
NIP. 648[zasłonięte]140-80
na rynku od 07.1989 r.
na Allegro od 10.2010 r.
tel/fax. 32 [zasłonięte] 24
tel. 32 [zasłonięte] 00
serwis 32 [zasłonięte] 03
GSM 519-[zasłonięte]-995
godziny pracy:
pon.-piąt. 10,00-18,00
sobota 10,00-14,00
GG: [zasłonięte]17443
e-mail: [zasłonięte]@bhm.pl
Nasza strona: www.bhm.pl |