Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Envirox -save 5-12% Diesla, czysty silnik-2000L ON

14-09-2014, 11:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 178.35 zł     
Użytkownik envirox
numer aukcji: 4576290026
Miejscowość Mikołajki
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-09-2014 11:01:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tel. 515-[zasłonięte]-667


P.H.-U. "DTDK"
Daniel Kołakowski
Ul. Ptasia 5/43
11-730 Mikołajki
tel. 515-[zasłonięte]-667
Mail:
[zasłonięte]@dtdk.pl

[zasłonięte]@envirox.pl



Wysyłka odbywa sie paczką priorytetową za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera GLS.
Termin wysyłki:
Do 48 godzin od daty zaksięgowania wpłaty na koncie.



Forma płatności:
Przedpłata na konto bankowe.
Po kliknięciu "KUP TERAZ" otrzymają Państwo maila z informacją o numerze konta na jaki ma być dokonana wpłata. Jeżeli numer konta z maila nie będzie pokrywał się z numerem konta podanym w aukcji proszę o kontakt.
Numer konta bankowego:
Bank PKO BP
19 1020 [zasłonięte] 3[zasłonięte]6390002 [zasłonięte] 011201
Treść przelewu:
Proszę podać NICK z Allegro.
Dokument zakupu:
Do każdego zakupu wystawiana jest
FAKTURA VAT



Przedmiotem aukcji jest nano-katalizator Envirox™ produkowany przez koncern ENERGENICS w Wielkiej Brytanii. Produkt na tej aukcji proponuje w cenie 145 zł netto za sztukę w butelkach 0,5 litra na 2000 litrów ON z podziałką ułatwiającą dozowanie. Dawkowanie w proporcji 1:4000 litrów oleju napędowego.

Envirox™ to najnowszej generacji uszlachetniacz do oleju napędowego i biodiesla w postaci dyspersji nano-cząstek dwutlenku ceru (CeO2). Fakt zastosowania, skądinąd znanego w motoryzacji katalizatora jakim jest dwutlenek ceru, w postaci nano-cząstek dodawanych do paliwa stanowi o jego wyjątkowości i przewadze nad wszystkimi innymi produkowanymi do tej pory dodatkami do oleju napędowego mającymi na celu zmniejszenie zużycie paliwa. Obecnie jest to szczytowe osiągnięcie techniczne w dziedzinie dodatków paliwowych dzięki, któremu można oszczędzać paliwo, utrzymywać silniki w dobrej kondycji i jeździć ekologicznie.

Korzyści ze stosowania:

- zmniejszenie zużycia paliwa (5 ~ 12%),

- wzrost mocy silnika,

- utrzymanie komór spalania w czystości bez nagaru (wydłużenie żywotności wtryskiwaczy),

- zmniejszenie emisji cząstek stałych (do 18%),

- zmniejszenie emisji węglowodorów (do 13%),

- zmniejszenie emisji CO (do 6%).

Oszczędność 7% paliwa w skali 1 miesiąca na 1 samochodzie:

Osiągane oszczędności:

Największe oszczędności paliwa pomierzone na hamowni bądź na pracujących pod stałym obciążeniem silnikach ze sprawnymi wtryskiwaczami to 13 – 14%. Wynik taki można uzyskać, jeśli silnik jest pozbawiony nagaru (nowy silnik lub taki, który pracował wcześniej na Envirox'ie bądź został wcześniej oczyszczony z nagaru przy użyciu środków chemicznych). Jest to maksymalna oszczędność, jaką można uzyskać przy zastosowaniu Envirox'u.

Największe oszczędności paliwa (7 – 12%) uzyskuje się:?

- przy sprawnych wtryskiwaczach,

- w silnikach bez nagaru w komorze spalania,

- w pojazdach na dalekich trasach z małą ilością hamowania i przyśpieszania – ruch zbliżony do jednostajnego.

Najmniejsze oszczędności paliwa ( 5 - 7%) uzyskuje się:

- przy niesprawnych wtryskiwaczach,

- w silnikach z dużą ilością nagaru w komorze spalania,

- w pojazdach pracujących w ruchu miejskim z dużą ilością hamowania i przyśpieszania – ruch niejednostajny.

Silniki o dużych przebiegach

W silnikach z dużymi przebiegami (z dużą ilością nagaru) wtryskiwacze rozpylają paliwo na tyle źle, że fakt wzbogacenia paliwa o Envirox może przynosić wyniki mniejsze od spodziewanych np. rzędu 3 - 4 % oszczędności. Zaobserwowane zwiększanie się oszczędności paliwa wraz z przejechanymi kilometrami wiąże się z procesem stopniowego czyszczenia komory spalania - wypalania nagaru z wtrysków i gładzi cylindrów. Czas wypalania nagaru można skrócić stosując podwójną dawkę Envirox'u tj. 1:2000. W nowych silnikach ze sprawnymi wtryskiwaczami uzyskuje się natychmiastowe duże oszczędności paliwa i wzrost mocy silnika.

Poniżej widok komór spalania przed i po zastosowaniu ENVIROX'u.

Gdzie stosuje się Envirox™?

Envirox™ jest produktem wszechstronnie przebadanym i sprawdzonym w praktyce. Od 2002 r. jest wprowadzany do sprzedaży na szeroką skalę w wielu krajach świata i dzięki niekwestionowanym efektom ekonomicznym cieszy się dużym zadowoleniem klientów.

Produkt znajduje znakomite zastosowanie w kolejnictwie, transporcie morskim, agregatach prądotwórczych i chłodniczych oraz w maszynach budowlanych, wszędzie tam gdzie pracują silniki Diesla.

Jakie silniki mogą pracować z Envirox™?

Próby eksploatacyjne dla różnych kategorii pojazdów oraz dla pojazdów zaprojektowanych dla spełnienia szeregu wymogów europejskich norm dot. emisji zanieczyszczeń dowiodły, że Envirox jest kompatybilny ze wszystkimi standardowymi urządzeniami dla obróbki spalin stosowanymi w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi.

DOC - Diesel Oxidation Catalysts

CRT - Continuously Regenerating Technology

DPF - Diesel Particulate Filter

SCR - Selective Catalytic Reduction

Filtr cząstek stałych a Envirox™?

Stosowanie paliwa z Envirox'em chroni filtry cząstek stałych przed przedwczesnym zabrudzeniem – rzadsze dopalanie sadzy to dłuższa żywotność filtra.

Jaki jest czas oczekiwania na najwyższe oszczędności™?

Stosowanie paliwa z Envirox'em powoduje stopniowe oczyszczanie się układu spalania oraz lepszy rozkład tlenu w momencie spalania mieszanki. Im okres stosowania uszlachetniacza jest dłuższy tym oszczędności z czasem są większe i stabilne. Poniżej wyniki z testów autobusów w komunikacji miejskiej z silnikami Cummins.

Zapraszam na www.envirox.pl, gdzie znajdą Państwo komplet informacji wraz z referencjami polskich firm transportowych jak i firm z całego świata.

Produkt
w cenie 145 zł netto za sztukę
w butelkach 0,5 litra z podziałką ułatwiającą dozowanie mogą Państwo nabyć w sklepie P.H.U. DTDK na stronie www.envirox.pl.
Dawkowanie w proporcji 1:4000 litrów oleju napędowego.