Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ENRICHING FEEDBACK IN THE PRIMARY CLASSROOM Clarke

23-06-2014, 16:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 193.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4271556812
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-06-2014 16:05:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68520, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44070, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04060, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16718, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08725, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68520, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44070, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04060, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16718, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08725

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Enriching Feedback in the Primary Classroom

ENRICHING FEEDBACK IN THE PRIMARY CLASSROOM Clarke

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Shirley Clarke
Language: English
Publisher: Hodder Education
Publication Date: 30 May 2003
Dimensions: 24.2 x 17.6 x 1 cm
Format: Paperback
Pages: 128
Condition: NEW
Product_ID: AC4AD7B586

 

 

Shirley Clarke explains how to make full and effective use of oral and written feedback - including marking strategies - to promote children's learning in the primary classroom. Marking and other forms of classroom feedback to pupils can actively boost self-esteem, motivate and actively promote learning - or it can demoralise and alienate. The ways in which pupils can be involved in and told what is expected of them, how well they are doing and what to do next, and how their efforts are appraised, lie at the heart of effective assessment for learning. Drawing on classroom research, and with a focus on practical issues and examples from across the primary curriculum, this book offers clear strategies for purposeful marking and effective feedback. Shirley Clarke shows how marking and feedback complete the 'learning loop' which starts with clear learning intentions and success criteria. Taking forward core themes developed in her book Unlocking Formative Assessment, she contrasts traditional and alternative approaches, showing how children respond to written, oral and 'incidental' feedback.She explores different ways of marking, including pupil and paired marking, and explains which are most effective - and why. INSET suggestions and advice on implementing a whole-school feedback policy (including liaising with parents) are also included. Please click on the link below to access the photocopiable INSET resource sheets: http://authorpages.hoddersystems.com/enriching/

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 EFFECTIVE TEACHING: EVIDENCE AND PRACTICE Muijs

 INSIDE THE PRIMARY BLACK BOX Harrison, Howard

 INSIDE THE BLACK BOX: V. 1 Wiliam, Black

 ACTIVE LEARNING THROUGH FORMATIVE ASSESSMENT

 FORMATIVE ASSESSMENT IN ACTION Shirley Clarke

 UNLOCKING FORMATIVE ASSESSMENT Shirley Clarke