|
|
Od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 16.00
Tel.: +483[zasłonięte]41551; +483[zasłonięte]41552
e-mail: [zasłonięte]@fantastyczne-zakupy.pl
GG: 24[zasłonięte]029
|
|
|
|
1. Po wygraniu aukcji proszę o informację na e-maila jaka forma płatności została wybrana.
2. Do wartości zamówienia należy doliczyć koszt wysyłki.
3. Koszt wysyłki obejmuje zabezpieczenie przedmiotu takie jak np. koperta bąbelkowa, folia bąbelkowa.
4. W przypadku wysyłki Pocztą Polską podane ceny dotyczą wysyłek poleconych priorytetowych.
5. Kupując kilka przedmiotów za wysyłkę płaci się raz - tak jak za zakup tylko jednego przedmiotu.
6. Podane koszty wysyłki dotyczą przesyłek do 30 kg. Koszt wysyłki zamówienia cięższego niż 30 kg ustalany jest indywidualnie.
7. Wysyłka zamówienia odbywa się przeważnie w przeciągu 3 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia (przy wysyłce za pobraniem) lub w przeciągu 3 dni roboczych od dnia wpływu pieniążków na konto (przy przedpłacie przelewem na konto).
8. W przypadku zamówienia złożonego w sobotę, niedzielę lub święta, czas do wysyłki zamówienia liczony jest od następnego dnia roboczego.
9. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub fakturę VAT na wartość zakupu wraz z kosztem przesyłki.
10. Realizujemy wysyłki za granicę - koszty wysyłki ustalane są indywidualnie.
11. Wszystkie nasze przedmioty są nowe, oryginalne.
|
|
|
|
Formy płatności:
Za pobraniem
Przelew na konto
Płacę z Allegro
Raty Żagiel - w przypadku zainteresowania taką formą płatności prosimy o kontakt
|
|
|
|
Do wylicytowanej kwoty należy dodać koszt wysyłki (za wysyłkę płaci się tylko raz, niezależnie od ilości kupionych produktów). Poniżej stawki w zależności od wybranej formy wysyłki:
Poczta Polska: przelew 10 zł
Poczta Polska: pobranie 22 zł
Kurier UPS: przelew 20 zł
Kurier UPS: pobranie 26 zł
|
|
|
|
|
|
Enigma Rising Tide
Enigma – niemiecka maszyna szyfrująca powstała pod koniec lat dwudziestych minionego wieku, była jedną z największych tajemnic trzeciej rzeszy. To miedzy innymi dzięki jej zastosowaniu i doskonałemu szyfrowaniu rozkazów oraz nowej doktrynie wojny błyskawicznej, niemieckie armie posuwały się w głąb Europy z niespotykaną dotąd łatwością.
Każdy kod da się jednak złamać, o czym przekonała nas trojka polskich matematyków z Uniwersytetu Poznańskiego – M. Rejewski, J. Różycki oraz H Zygalski –, która już w 1933 roku złamała, wydawałoby się niemożliwy do złamania szyfr enigmy. Do kontroli nad powierzonymi nam okrętami służy poręczny interfejs użytkownika. Gra oferuje dwie kampanie. Co ciekawe obie prowadzone przeciwko Stanom Zjednoczonym. Na każdą składa się dziesięć misji. Wydawałoby się, że jest to liczba co najmniej skromna, jednakże rozmach każdej z misji oraz nierzadko konieczność wypełnienia szeregu zadań pobocznych sprawia, że gra bardzo wciąga i nie nudzi się zbyt szybko. Niezależnie jednak od tego, czy wykonaliśmy zadanie, czy też nasza misja zakończyła się porażką, za tonaż zatopionych przez nas okrętów przeciwnika, uzyskujemy punkty doświadczenia oraz awanse. W ten sposób dowodzić będziemy coraz to większą grupą okrętów.
Wymagania: Procesor 800 MHz, 128 MB RAM, karta graficzna zgodna z DirectX, WINDOWS 95/98/2000/NT/XP
Do wylicytowanej kwoty należy doliczyć koszty wysyłki.
Po wygraniu aukcji proszę o informację na maila jaka forma płatności została wybrana.
Przedmiot nowy, oryginalny.
|
|