Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

English Language Teaching Methodology [now PREZENT

18-01-2014, 16:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 3812364641
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 18-01-2014 00:32:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

English Language Teaching Methodology. An Undergraduate Course for ELT Trainees (wyd. 2)

Agnieszka Uberman, Teodor Hrehovčik

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8338-515-3
  • liczba stron: 220
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
  • wymiary: 148 x 210 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis:
    Podręcznik do przedmiotu metodyka nauczania języków obcych dla studentów filologii angielskiej oraz nauczycieli.

    Introduction
    PART ONE
    Chapter one
    Aims and Objectives of Foreign Language Teaching
    1.0. Terminology
    1.1. What changes the teachers must bring about in their learners?
    Chapter two
    A Survey of Foreign Language Teaching Approaches and Methods
    2.0. Approach, method, and technique
    2.1. The Grammar-Translation Method
    2.2. The Direct Method
    2.3. The Oral Approach and Situational Language Teaching
    2.4. The Audiolingual Method
    2.5. Communicative Language Teaching
    2.6. Total Physical response (TPR)
    2.7. The Silent Way
    2.8. The Natural Approach
    2.9. Suggestopedia
    2.10. Conclusion
    Chapter three
    Language Teaching and Some Developments in Linguistics
    3.1. Background
    3.2. Three approaches
    Chapter four
    Culture in Language Teaching
    4.1. Background
    4.2. Cultural goals
    4.3. The content of culture teaching
    4.4. Techniques of culture teaching
    Chapter five
    Literature in Language Teaching
    5.1. Background
    5.2. The selection of literature
    5.3. The presentation of literature
    5.4. Diversification of procedures
    5.5. Maintaining interest and involvement
    5.6. Supplementing the printed material
    5.7. Activating the resources of knowledge and experience
    5.8. Helping students to acquire confidence
    5.9. Using the target language
    5.10. Integrating language and literature
    Chapter six
    Language Testing
    6.1. Background
    6.2. Testing language skills and language knowledge
    6.3. The purposes of testing
    6.4. The construction of tests
    6.5. Test items
    6.6. Cloze Tests
    6.7. Test Evaluation
    Chapter seven
    Curriculum and Syllabus Design
    7.0. Curriculum or syllabus?
    7.1. Language teaching syllabuses
    7.2. Curriculum development
    7.3. A functionally based syllabus
    Chapter eight
    Classroom Management and Teacher-Student Interaction
    8.1. Preparing lesson plans
    8.2. Problem-solving, dramatisation and role-playing
    8.3. Opportunities for student participation
    Chapter nine
    Textbook Design and Evaluation
    9.1. Textbook design
    9.2. Textbook evaluation
    Chapter ten
    Computer Assisted Instruction (CAI) and Computer Assisted Language Learning (CALL)
    10.0. Background
    10.1. Computers in the language classroom
    10.2. Computer assisted language learning
    10.3. Advantages of CALL
    10.4. Limitations of CALL
    PART TWO
    Chapter eleven
    Language Resources
    11.1. Teaching Sounds
    11.2. Teaching Grammar
    11.3. Teaching Vocabulary
    Chapter twelve
    Language Skills
    12.1. The Listening Skill
    12.2. The Speaking Skill
    12.3. The Reading Skill 12.4. The Writing Skill



    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.