Opis: Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności public relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia:• marka i jej znaczenie dla promocji,• sposoby i metody komunikacji z klientem,• interesariusze i ich wpływ na promocję,• reklama,• różne formy sprzedaży,• promocja międzynarodowa - targi, wystawy i inne formy prezentacji,• public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych i biznesu,• komunikacja promocyjna w internecie,• etyka i odpowiedzialność w promocji.Teksty źródłowe poprzedzone są słowniczkami terminów występujących w danym przekazie informacji. W komentarzach omawiane są najciekawsze zjawiska językowe i poszerzany zakres terminologii. Ćwiczenia ukierunkowane są na rozumienie treści tekstu, utrwalanie występującej w nim terminologii, testowanie stopnia jej opanowania. Konstrukcja książki zapewnia możliwość sprawdzenia przyswojenia sobie wiedzy i umiejętności zastosowania jej w praktyce. Teksty przeznaczone dla odbiorców zaawansowanych pochodzą ze współczesnych źródeł lub są pisane przez native speakera.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Neymann Monika, Bohdanowicz Janet
- Podtytuł: Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20245
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2014
- Objętość: 168
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.26
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]56132
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]56132
- PKWiU: 58.11.1
|