Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

English for Promotion [Neymann Monika, Bohdanowicz

07-03-2015, 8:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.63 zł     
Użytkownik takmi_pl
numer aukcji: 5061381824
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 1   
Koniec: 07-03-2015 08:04:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Wszystkie aukcje


|

Komenatarze

|

Strona "O mnie"

|

Zadaj pytanie

|

Dodaj do ulubionych


English for Promotion [Neymann Monika, Bohdanowicz Janet] Nasza cena: 35.63


Opis:
Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności public relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia:
• marka i jej znaczenie dla promocji,
• sposoby i metody komunikacji z klientem,
• interesariusze i ich wpływ na promocję,
• reklama,
• różne formy sprzedaży,
• promocja międzynarodowa - targi, wystawy i inne formy prezentacji,
• public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych i biznesu,
• komunikacja promocyjna w internecie,
• etyka i odpowiedzialność w promocji.
Teksty źródłowe poprzedzone są słowniczkami terminów występujących w danym przekazie informacji. W komentarzach omawiane są najciekawsze zjawiska językowe i poszerzany zakres terminologii. Ćwiczenia ukierunkowane są na rozumienie treści tekstu, utrwalanie występującej w nim terminologii, testowanie stopnia jej opanowania. Konstrukcja książki zapewnia możliwość sprawdzenia przyswojenia sobie wiedzy i umiejętności zastosowania jej w praktyce. Teksty przeznaczone dla odbiorców zaawansowanych pochodzą ze współczesnych źródeł lub są pisane przez native speakera.





Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!

UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ



  • Autorzy: Neymann Monika, Bohdanowicz Janet
  • Podtytuł: Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20245
  • Wydanie: 1
  • Rok wydania: 2014
  • Objętość: 168
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Ciężar: 0.26
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]56132
  • Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]56132
  • PKWiU: 58.11.1


Kontakt





Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18

698-[zasłonięte]-682

[zasłonięte]@takmi.pl

Gadu-Gadu




Wysyłka

Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"




Płatności
- wplata na konto 

- za pobraniem

- Pay-u Allegro

Konto bankowe



58 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750091 [zasłonięte] 472099
(w tytule przelewu proszę wpisywać login z allegro)