Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ENCYKLOPEDYCZNE PODSTAWY MARKETINGU

07-03-2012, 23:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47.67 zł     
Użytkownik bialasowa24_pl
numer aukcji: 2104160294
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 8   
Koniec: 07-03-2012 11:05:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

bialasowa24_pl

26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739172

Odbiór osobisty w Łodzi

BIALASOWA24
Bartosz Karwas

Kościuszki 132
90-451 Łódź

NIP: 726[zasłonięte]7087
REGON: 101[zasłonięte]162


[zasłonięte]@bialasowa24.pl
(pon.-pt. w godz. 10-18)

ENCYKLOPEDYCZNE PODSTAWY MARKETINGU

Autor: TADEUSZ WOJCIECHOWSKI
Data wydania: 2009
Rodzaj okładki: miękka
Ilość stron: 336
Format: 17 x 24 cm

Stan: Nowa
Cena rynkowa: 59,00 zł
Nasza Cena: 47,67 zł


W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości. Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie "bloki tematyczne" odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i - mam nadzieję - ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.