|
|
26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739172
|
Odbiór osobisty w Łodzi
|
BIALASOWA24 Bartosz Karwas
Kościuszki 132
90-451 Łódź
NIP: 726[zasłonięte]7087
REGON: 101[zasłonięte]162
[zasłonięte]@bialasowa24.pl
(pon.-pt. w godz. 10-18)
|
|
|
ENCYKLOPEDYCZNE PODSTAWY MARKETINGU
Autor: TADEUSZ WOJCIECHOWSKI
Data wydania: 2009
Rodzaj okładki: miękka
Ilość stron: 336
Format: 17 x 24 cm
Stan: Nowa
Cena rynkowa: 59,00 zł
Nasza Cena: 47,67 zł
W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.
Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie "bloki tematyczne" odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i - mam nadzieję - ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
|