Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Encyklopedia Marketingu Sztucki Tadeusz

05-10-2014, 19:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15.80 zł     
Użytkownik aurelus
numer aukcji: 4580706675
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 05-10-2014 19:00:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Encyklopedia Marketingu

Sztucki Tadeusz


Stan: Nowa, nieczytana. Oprawa twarda. Cena rynkowa 59,90PLN, Wydawca: Placet 1998, Stron 352, Format 170x240mm, ISBN:83[zasłonięte]85428-1

Opis:

Marketing staje się w coraz większym stopniu filozofią przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych oraz podstawą ich efektywnego działania. Jest ważnym przedmiotem nauczania na kursach biznesu oraz w wyższych szkołach zarządzania i marketingu. Praktyczne wykorzystywanie marketingu jest jeszcze ograniczone przez niepełną znajomość zasad, reguł i metod składających się na nowoczesną wiedzę i praktykę przedsiębiorczego działania. Wiele utrudnień wynika z nieznajomości, bądź niezrozumienia, nowych pojęć i terminów, wypracowanych i stosowanych w dziedzinie marketingowego myślenia i działania.

Encyklopedia Marketingu ma służyć lepszemu poznaniu tej wiedzy, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadnień, które są pilnie potrzebne dla rozwiązywania praktycznych problemów stwarzanych przez rynek i jego uczestników.

Dla przyszłych przedsiębiorców i menedżerów, zgłębiających w różnych formach szkolenia oraz praktycznego działania wiedzę o marketingu, Encyklopedia Marketingu stanowi wysoce sprawne narzędzie uczenia się i unikania błędów w rozumieniu pojęć i terminów.

Encyklopedia Marketingu obejmuje w możliwie najszerszym zakresie problematykę teorii i praktyki marketingu, a także zagadnienia niezbędne dla praktycznego stosowania marketingu z dziedziny ekonomii, socjologii, psychologii i zarządzania.

Encyklopedia Marketingu nie jest zbiorem definicji i cytatów. W hasłach głównych i daleko liczniejszych terminach i pojęciach szczegółowych znajduje się wiedza, nie tylko zgodna z opinio communic doctorum, lecz także wzbogacona sformułowaniami i określeniami, stanowiącymi wskazania i propozycje praktycznego jej wykorzystania.

Zachęcam do moich innych aukcji. Przed licytacją proszę o przeczytanie strony"o Mnie".

Encyklopedia Marketingu Sztucki Tadeusz


Dodano 2[zasłonięte]010-07 13:54
WYSYŁKA do 30kg KURIEREM OD 0 zł - szczegóły na stronie o Mnie