Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Encyklopedia Marketingu - Sztucki Tadeusz

19-01-2012, 15:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 zł     
Użytkownik pgrzyb2
numer aukcji: 2042199572
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 6   
Koniec: 14-01-2012 11:47:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 1998
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Encyklopedia Marketingu



 

Sztucki Tadeusz

 

KSIĄŻKA UŻYWANA - stan idealny

Oprawa twarda. 
Wydawca: Placet 1998,
Stron 352, Format 170x240mm,
ISBN:83[zasłonięte]85428-1

Opis: 

Marketing staje się w coraz większym stopniu filozofią przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych oraz podstawą ich efektywnego działania. Jest ważnym przedmiotem nauczania na kursach biznesu oraz w wyższych szkołach zarządzania i marketingu. Praktyczne wykorzystywanie marketingu jest jeszcze ograniczone przez niepełną znajomość zasad, reguł i metod składających się na nowoczesną wiedzę i praktykę przedsiębiorczego działania. Wiele utrudnień wynika z nieznajomości, bądź niezrozumienia, nowych pojęć i terminów, wypracowanych i stosowanych w dziedzinie marketingowego myślenia i działania.

Encyklopedia Marketingu ma służyć lepszemu poznaniu tej wiedzy, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadnień, które są pilnie potrzebne dla rozwiązywania praktycznych problemów stwarzanych przez rynek i jego uczestników.

Dla przyszłych przedsiębiorców i menedżerów, zgłębiających w różnych formach szkolenia oraz praktycznego działania wiedzę o marketingu, Encyklopedia Marketingu stanowi wysoce sprawne narzędzie uczenia się i unikania błędów w rozumieniu pojęć i terminów.

Encyklopedia Marketingu obejmuje w możliwie najszerszym zakresie problematykę teorii i praktyki marketingu, a także zagadnienia niezbędne dla praktycznego stosowania marketingu z dziedziny ekonomii, socjologii, psychologii i zarządzania.

Encyklopedia Marketingu nie jest zbiorem definicji i cytatów. W hasłach głównych i daleko liczniejszych terminach i pojęciach szczegółowych znajduje się wiedza, nie tylko zgodna z opinio communic doctorum, lecz także wzbogacona sformułowaniami i określeniami, stanowiącymi wskazania i propozycje praktycznego jej wykorzystania.