Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ENCLAVE ZAKON KRAŃCA ŚWIATA 24H @ CHECKPOINT ŁÓDŹ

19-11-2014, 18:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 149 zł     
Użytkownik _Siemasz_
numer aukcji: 4793663286
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 2   
Koniec: 19-11-2014 17:36:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Checkpoint

KOMENTARZE | ZADAJ PYTANIE | O NAS


784-[zasłonięte]-046

662-[zasłonięte]-001

[zasłonięte]@checkpoint.lodz.pl

Godziny otwarcia:

Pn-Pt: 10:00-18:00
Sobota: 10:00-15:00

Piotrkowska 19
90-406 Łódź

[zasłonięte]23570 
ENCLAVE: ZAKON KOŃCA ŚWIATA - NOWA
 
STAN: gra nowa w folii

WYDANIE: premierowe / polskie

WERSJA JĘZYKOWA: polska

DOSTĘPNOŚĆ: od ręki

GWARANCJA: producenta

UWAGI: --

WYSYŁKA:



PŁATNOŚĆ:


69 1950 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0010611 [zasłonięte] 975402


OPIS GRY:


Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku zyskało wielkie wpływy oraz mnóstwo wyznawców, aby w noc przesilenia niespodziewanie wywołać koniec świata dokładnie według przepowiedzianych przez siebie reguł.

 

Właściwie stało się wszystko, co tylko ludzie zdołali sobie wyobrazić. A podczas tego dramatycznego spektaklu Mistrzowie Blasku odsiewali ziarno od plew. Zabierali wybranych, żeby zbudować im nowe, miłe piekiełko w wyższym wymiarze. Gdzieś w takim przedsionku do zaświatów. Nie wiadomo, jak zdołali się tam dostać ani jakim sposobem potrafili wpływać na rzeczywistość. W każdym razie odpowiednią moc mogli uzyskać wyłącznie dzięki ścisłej współpracy.

 

Koniec świata panów mądrali nie był tak perfekcyjny, jak można by się spodziewać. Wkrótce okazało się, że niektórzy z ludzi pozostawionych własnemu losowi na zgliszczach minionego świata potrafią przenikać do rzeczywistości Mistrzów Blasku. Może moc, którą Mistrzowie Blasku tchnęli w świat, żeby go rozwalić, zostawiła jakiś trwały ślad? A może przejście po prostu nie jest takie trudne? Pierwszym człowiekiem, który odkrył u siebie te niezwykłe zdolności, był Jonas Arvani. Niedługo potem przekonał się, że nie jest jedyny i założył gildię.

Umiejętność dokonywania abordaży, to znaczy skoków w wyższy wymiar, w którym Mistrzowie Blasku zbudowali swoją kaleką utopię, stała się wkrótce wielkim biznesem. Gildia miała twarde zasady, którym nie każdy mógł podołać. Zaczęły powstawać konkurencyjne ugrupowania, mniej sprawne i mniej uczciwe.

 

Zadaniem pozyskiwaczy czy też szkolonych w gildii grabieżców jest wykradanie z enklawy Mistrzów Blasku wynalazków i urządzeń, które w zrujnowanym świecie zyskiwały rangę artefaktów. Najcenniejszymi pryzami, jakie można wynieść z abordażu, są schematy budowy urządzeń pozwalające odtworzyć daną rzecz, tak, aby znów mogła służyć ludziom.

 

I tak w grze planszowej każdy z graczy otrzymuje kartę pozyskiwacza wraz z maszyną wspomagającą abordaże.

 

Podczas rozgrywki, która będzie trwała 6 tur, gracze mają możliwość:

  •   ulepszać swojego pozyskiwacza (psychika i kondycja fizyczna)
  •   ulepszać wyposażenie maszyny do skoków (sarkofagu i sezamu)
  •   zakupić przedmioty umożliwiające ominięcie pułapek będących śmiertelnym zagrożeniem w enklawie Mistrzów Blasku
  •   zakupić niezbędne medykamenty, aby chronić swoje zdrowie psychiczne oraz fizyczne
  •   wykonać abordaż do enklawy Mistrzów Blasku dla cennego pryzu jak i zdobycia wiedzy
  •   wykonać zlecenie dla „Pasterza” bez ponoszenia ryzyka, lecz z mniejszymi korzyściami
  •   udać się do wyroczni celem podejrzenia swojej przyszłości, jak i przejęcia inicjatywy w kolejnej turze
  •   skorzystać z karty osoby lub lokacji na ścieżce „Ku Drzewu” będącej główną osia prowadzącą do zwycięstwa, jakim jest zostanie „wybrańcem mistycznego Drzewa”

GALERIA:







ZAPRASZAMY DO NAS